گوشی ۴٫۵ میلیونی Y03 با نمایشگر ۹۰ هرتز و طراحی دوست‌داشتنی رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی گوشی ویوو Y03 در دو رنگ
گوشی اقتصادی جدید ویوو با طراحی دوست‌داشتنی و قیمت منطقی از راه رسید.
تبلیغات

ویوو از گوشی اقتصادی جدیدش به‌نام Y03 رونمایی کرد. این گوشی پردازنده‌ی مدیاتک دارد و از طراحی ساده ولی دوست‌داشتنی بهره می‌برد.

ویوو Y03 به نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی IPS LCD با ناچ قطره‌ای، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح +HD مجهز است. پنل پشتی جدیدترین گوشی ویوو تخت و مات طراحی شده است و از دو دوربین میزبانی می‌کند.

براساس اطلاعات رسمی، گوشی اقتصادی جدید ویوو از پردازنده‌ی مدیاتک هلیو G85 بهره می‌برد. این پردازنده سال ۲۰۲۰ معرفی شد و تقریبا قدیمی محسوب می‌شود اما برای انجام کارهای روزمره عملکرد خوبی دارد.

پنل پشتی و جلویی گوشی ویوو Y03

پردازنده‌ی گوشی با چهار گیگابایت رم LPDDR4X (در کنار چهار گیگابایت رم مجازی) و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود که می‌توان آن را به‌لطف کارت حافظه‌ی MicroSD تا یک ترابایت ارتقا داد.

نمایشگر گوشی ویوو Y03 از نمای جلو درحال نمایش آب‌رنگ

باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی جدیدترین گوشی ویوو را می‌توان با شارژ ۱۵ وات شارژ کرد. Y03 سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری FunTouchOS 14 اجرا می‌کند.

پنل پشتی و جلویی گوشی ویوو Y03 در رنگ‌های مشکی و سبز

ویوو Y03 به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین ثانویه‌‌ی ۰٫۰۸ مگاپیکسلی مجهز است. ابعاد گوشی اقتصادی ویوو ۱۶۳٫۷۸ در ۷۵٫۷۳ در ۸٫۳۹ میلی‌متر و وزنش ۱۸۵ گرم است.

Y03 از ارتباط 4G، وای‌فای، بلوتوث ۵ و GPS پشتیبانی می‌کند و گواهی IP54 دارد. این گوشی در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه می‌شود.

قیمت گوشی ویوو Y03 در کانفیگ پایه با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۸۴ دلار و در کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی ۹۷ دلار است. بدین ترتیب شاید بتوان آن را وارد فهرست بهترین گوشی اقتصادی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات