آیفون سفارشی نه! این متفاوت‌ترین گوشی میان رده ۲۰۲۴ است

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند Pova 6 پرو تکنو
گوشی میان‌رده‌ی جدید تکنو با طراحی منحصربه‌فرد و جلوه‌های نوری هیجان‌انگیز رونمایی شد.
تبلیغات

برند تکنو در نمایشگاه MWC 2024 از گوشی هوشمند Pova 6 Pro رونمایی کرد که اواخر ماه جاری میلادی در بازارهای منتخب با باتری غول‌پیکر و طراحی هیجان‌انگیز مبتنی‌بر نورپردازی LED در پشت دستگاه، عرضه خواهد شد.

Pova 6 Pro یک گوشی میان‌‌رده‌ی اندرویدی است که ابتدا در بازارهای منتخبی از جمله هند، فیلیپین و عربستان سعودی عرضه می‌شود. این دستگاه از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک مجهز به شبکه‌‌ی 5G پشتیبانی و رابط کاربری HiOS Tecno و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌کند.

گوشی تکنو دارای ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم (به‌همراه ۱۲ گیگابایت رم مجازی) و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است و می‌تواند وارد فهرست بهترین گوشی میان رده شود.

گوشی هوشمند Pova 6 پرو تکنو

گوشی جدید تکنو مجهز به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین هوش مصنوعی است. دوربین‌های پنل پشتی چینش مشابه گوشی آیفون دارند. این گوشی همچنین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر دارد.

گوشی تکنو Pova 6 Pro در دست از نمای پشت و جلو

گوشی میان‌رده‌‌ی تکنو دارای نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نوردهی ۲۱۶۰ هرتزی PWM است و اندازه‌ی حاشیه‌ی نمایشگر به ۱٫۳ میلی‌متر می‌رسد.

Pova 6 Pro به باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. این دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند؛ اما مجهز به شارژ سیمی ۷۰ وات است و باتری می‌تواند بیش از ۸۰ درصد ظرفیت خود را حتی پس از ۶ سال استفاده حفظ کند.

گوشی هوشمند Pova 6 پرو تکنو

گوشی جدید تکنو در دو رنگ عرضه می‌شود. گزینه‌های موجود شامل یک رنگ خاکستری نسبتاً محدود و رنگ سبز روشن است.

در هر دو مدل، جلوه‌های نوری در پشت دستگاه وجود دارد که می‌تواند با تماس‌های دریافتی یا بازی‌ها سازگار شود. این گوشی دارای طراحی نیمه‌شفاف است که تکنو آن را Dynamic-Tech Design می‌نامد.

گوشی هوشمند Pova 6 پرو تکنو

تکنو در بیانیه‌ی خود می‌گوید: «گوشی Pova 6 Pro 5G با طراحی چشم‌نواز، طراحی گوشی‌ها را به آینده می‌برد. زیبایی قاب پشتی با جلوه‌های نوری پویا و مسحورکننده زنده می‌شود. در مجموع ۲۱۰ مینی ال‌ای‌دی تک‌نقطه‌ای در پشت دستگاه، جلوه‌های نوری حلقه‌ای و مارپیچ‌شکل را ایجاد می‌کنند که حداکثر ۹ حالت نورپردازی را می‌توان با ۱۰۱ افکت مختلف تعریف‌شده توسط کاربر شخصی‌سازی کرد.»

قیمت گوشی تکنو هنوز اعلام نشده است. Pova 6 Pro تا پایان ماه جاری در هند، فیلیپین و عربستان سعودی عرضه خواهد شد و در ماه‌های آینده در آسیای جنوب شرقی، جنوب آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین نیز قابل‌دسترسی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات