اولین ویدیو واقعی گلکسی A55 لو رفت؛ میان‌رده لیمویی سامسونگ [تماشا کنید]

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
عکس واقعی منتسب به گلکسی A55 در دست
ویدیو به‌ظاهر واقعی گلکسی A55، جدیدترین میان‌رده‌ی سامسونگ را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

حساب کاربری MadCobyGamer در یوتیوب، ویدیو کوتاه منتسب‌ به گلکسی A55 سامسونگ را فاش کرده است که در نگاه اول واقعی به نظر می‌رسد. در این ویدیو شاهد نگاهی کلی به جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ از زوایای مختلف هستیم.

ویدیو فاش‌شده از گلکسی A55 مدل لیمویی گوشی را نمایش می‌دهد. اگر در ویدیو دقت کنید، طراحی جدید لبه‌های دستگاه را خواهید دید. سامسونگ این سبک طراحی را Key Island خطاب می‌کند؛ در این نوع طراحی، فریم تخت است اما در بخش دکمه‌ها حالت بیرون‌زده دارد. سامسونگ نخستین‌بار سبک طراحی Key Island را در دو گوشی گلکسی A15 و گلکسی A25 استفاده کرد.

ممکن است با دیدن ویدیو بالا تصور کنید که با گوشی گلکسی A25 طرف هستید؛ بااین‌حال در نمای جلو شاهد حفره‌ی دایره‌ای نمایشگر هستیم، درحالی‌که گلکسی A25 سامسونگ در بالای نمایشگرش ناچ قطره‌ای دارد.

شایعه‌ها می‌گویند گوشی گلکسی A55 سامسونگ تا نهایتاً سه هفته‌ی دیگر به‌همراه گلکسی A35 رونمایی می‌شود. بهترین گوشی میان رده ۲۰۲۴ سامسونگ احتمالاً ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت و با اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود گلکسی A55 نمایشگر ۶٫۵ اینچ اولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و به فریم فلزی مجهز است. دوربین اصلی گوشی، ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی آن را همراهی خواهند کرد.

فعلاً قیمت گلکسی A55 را نمی‌دانیم. بعید نیست که قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی A55 بیشتر از قیمت گلکسی A54 باشد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، خرید گوشی جدید کره‌ای‌ها برای ایرانی‌ها سخت‌تر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات