موبایل تاشو با ضخامت ۴٫۷ میلی‌متری؛ آنر در MWC 2024 آتش‌بازی راه انداخت

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
آنر مجیک V2 RSR پورشه دیزاین از نمایش پشت روی کنسول ماشین
آنر پیش‌فروش گوشی Magic V2 RSR را در بازارهای جهانی آغاز کرد.
تبلیغات

آنر مجموعه‌ای از محصولات جدیدش را برای بازارهای جهانی رونمایی کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به گوشی تاشو Magic V2 PSR Porsche Design اشاره کرد. این دستگاه با همکاری برند پورشه‌دیزاین طراحی شده است و اکنون خریداران در بازارهای جهانی می‌توانند این محصول را سفارش دهند.

گوشی Magic V2 RSR از پنل پشتی دورنگ و جزیره‌ی دوربین بیرون‌زده‌ بهره می‌برد. پشت این دستگاه از طراحی خودروهای اسپرت پورشه الهام گرفته و آنر از عناصر دیگری مثل فایبرگلاس و حروفی از جنس آلیاژ آلومینیوم در آن استفاده کرده است.

صفحه‌‌نمایش آنر Magic V2 RSR از شیشه‌ی نانوکریستال ضدخش بهره می‌برد که ظاهراً دربرابر خراشیدگی و ضربه تا ۱۰ برابر مقاوم‌تر از شیشه‌ی سایر گوشی‌ها است.

گوشی جدید آنر از نمایشگر بیرونی ۶٫۴۳ اینچی و نمایشگر داخلی ۷٫۹۲ اینچی OLED LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. وضوح صفحه‌نمایش بیرونی دستگاه ۲٬۳۷۶ در ۱٬۰۶۰ پیکسل است و حداکثر روشنایی آن به ۲٬۵۰۰ نیت می‌رسد وضوح نمایشگر داخلی نیز ۲٬۳۴۴ در ۲٬۱۵۶ پیکسل و روشنایی آن ۱٬۶۰۰ نیت است.

آنر مجیک V2 RSR پورشه دیزاین

آنر Magic V2 RSR از بدنه‌ی بسیار باریک بهره می‌برد و در حالت تاشده، فقط ۹٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد که هنگام بازکردن دستگاه به ۴٫۷ میلی‌متر کاهش می‌یابد. طبق اعلام آنر، این دستگاه به لولای تیتانیومی مجهز شده است که تجربه‌ی تاشدن یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد و علاوه‌براین، خط تای وسط نمایشگر را تقریباً به‌طور کامل از بین می‌برد.

آنر مجیک V2 RSR پورشه دیزاین

قلب تپنده‌ی آنر Magic V2 RSR پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که درکنار آن تراشه‌ی ارتقایافته‌ی RF Honor C1 نیز قرار دارد. این گوشی تاشدنی با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و از رابط کاربری MagicOS و ویژگی‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد.

سیستم دوربین پشتی آنر Magic V2 RSR از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۲۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم ۴۰ برابری تشکیل شده است.

هر دو نمایشگر داخلی و بیرونی دستگاه به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. طبق اطلاعات سایت رسمی آنر، این دستگاه از سیستم فوکوس لیزری برای جداسازی بهتر سوژه از پس‌زمینه بهره می‌برد.

قیمت گوشی آنر مدل Magic V2 RSR برای مدل یک ترابایتی با رم ۱۶ گیگابایت ۲٬۶۹۹ یورو است که درمقایسه‌با قیمت گوشی تاشدنی رقبا کمی زیاد به‌نظر می‌رسد. این دستگاه از امروز برای سفارش دردسترس است و از ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) به‌دست مشتریان خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات