تست مقاومت وان پلاس ۱۲؛ این بار خبری از شکستگی شدید نیست [تماشا کنید]

جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پنل پشتی گوشی وان پلاس ۱۲ در رنگ سبز
وان پلاس ۱۲ برخلاف نسخه‌های قبلی خود از تست مقاومت سربلند بیرون آمد.
تبلیغات

وان پلاس ۱۲ که عنوان بهترین گوشی وان‌ پلاس را یدک می‌کشد، برخلاف نسخه‌های قبلی از تست مقاومت جان سالم به‌ در برد.

در آزمون JerryRigEverything، ابتدا حساسیت لمسی گوشی وان‌ پلاس ۱۲ با گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پرو در موقعیت‌های مرطوب مقایسه شد. پرچمدار جدید وان‌پلاس به‌لطف فناوری Aqua Touch عملکرد بسیار خوبی در این بخش داشت. گوشی سامسونگ نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد، اما گوشی آیفون در این تست بسیار ضعیف عمل کرد.

خراشیدگی‌های صفحه‌نمایش وان‌پلاس ۱۲ در سطح ۶ رتبه‌بندی موس ظاهر و در سطح ۷ عمیق‌تر می‌شوند. پوششی از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس ویکتوس ۲ وظیفه‌ی محافظت از صفحه‌نمایش را به‌عهده دارد.

فریم آلومینیومی گوشی مورد بحث در مقابل خط‌وخش مقاوم نیست، اما پنل پشتی آن که از جنس شیشه‌ی بافت‌دار ساخته شده است، مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

محافظ شیشه‌ای دوربین‌ها نیز تا حدی در مقابل خط‌وخش مقاوم است، اما می‌تواند با یک ضربه‌ی تصادفی متلاشی شود. حسگر اثرانگشت گوشی جدید وان‌پلاس پس از تست خط‌وخش به‌خوبی کار می‌کرد.

وان‌پلاس ۱۲ در برابر خم‌شدگی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد و تنها به‌صورت جزئی در نزدیکی ماژول دوربین‌ها خم می‌شود. این در حالی است که مدل‌های قبلی در آزمون مقاومت از وسط نصف شدند.

قیمت گوشی جدید وان‌پلاس ۱۲ در بازار چین برای کانفیگ ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی چیزی حدود ۸۲۰ دلار اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات