موجودی این گوشی در چند ساعت به پایان رسید

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
سه رنگ آبی طلایی و مشکی وان پلاس ایس ۳ از نمای پشت
موجودی گوشی جدید وان پلاس، تنها چند ساعت پس از شروع فروش در هند به‌پایان رسید.
تبلیغات

وان‌پلاس که امروز در هند وان پلاس 12R را برای فروش گذاشته بود، با استقبال کم‌نظیر خریداران رو‌به‌رو شد و در سه تا چهار ساعت تمام موجودی گوشی نام‌برده را فروخت. خریداران این گوشی نسل دوم هدفون وان پلاس بادز زد را نیز به‌‌رایگان دریافت می‌کردند.

طبق پست وان پلاس هند در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، فروش بعدی گوشی وان پلاس 12R از ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) آغاز خواهد شد و تخفیف ۱۲ دلاری برای برخی از خریدران در نظر گرفته می‌شود.

گوشی وان پلاس ۱۲ آر به صفحه‌نمایش خمیده‌ی ۶٫۷۸ اینچی اولد 1.5K (از نوع LTPO 4.0) مجهز شده است که از نرخ نوسازی ۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و با لایه‌ای از جنس گوریلا‌ گلس ویکتوس ۲ از آن محافظت می‌شود. حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش ۴٬۵۰۰ نیت (در سناریو‌های خاص) اعلام شده است و حسگر اثر‌انگشت زیر آن قرار دارد.

پنل پشتی و جلویی گوشی وان پلاس 12R در رنگ آبی

پرچم‌دار اقتصادی چینی‌ها از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به‌همراه حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0 بهره می‌برد. وان‌پلاس 12R به رابط‌ کاربری OxygenOS 14 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز است و به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی را به‌ترتیب برای سه و چهار سال دریافت می‌کند.

دوربین اصلی گوشی یادشده وضوحی معادل ۵۰ مگاپیکسل دارد و آن را دو دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر ۱۰۰ واتی انرژی لازم برای کار با وان‌پلاس 12R را تأمین می‌کند. خبر خوشحال‌کننده این است که این شارژ در جعبه‌ی آن وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور می‌توان به اسپیکر استریو، فرستنده‌ی مادون‌قرمز، NFC و گواهی IP65 اشاره کرد.

قیمت گوشی وان‌پلاس 12R از ۴۸۰ تا ۵۵۰ دلار متغیر است و با‌توجه‌به امکاناتش در بین بهترین گوشی ها قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات