پا جای پای سامسونگ؛ حالا گوشی‌های وان پلاس هم هوش مصنوعی دارند

یک‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
طراحی قسمت پشتی وان پلاس ۱۱
وان پلاس دو نسل اخیر از گوشی‌های پرچمدار خود را با ویژگی‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی به‌روزرسانی کرد.
تبلیغات

وان پلاس در بیانیه‌ای مطبوعاتی، از انتشار به‌روزرسانی‌ جدیدی برای وان پلاس ۱۲ و وان پلاس ۱۱ در چین خبر داد که ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای هر دو گوشی به ارمغان می‌آورد.

جدیدترین به‌روزرسانی وان پلاس، ویژگی‌هایی همچون AI Summarizer (خلاصه‌کننده‌ی تماس‌های تلفنی)، Article Summaries (خلاصه‌کننده‌ی مقالات) و AIGC Remover (امکان حذف اشیاء و افراد از تصاویر) را برای وان پلاس ۱۲ و وان پلاس ۱۱ به همراه دارد.

به‌روزرسانی‌ جدید، مجوز Device Motion & Orientation را به تنظیمات وان پلاس ۱۱ و ۱۲ اضافه می‌کند (مجوزی که دسترسی برنامه‌ها به سنسور‌های گوشی برای چرخش تصویر نمایشگر و ژست‌های حرکتی را محدود می‌کند). این به‌روزرسانی همچنین به کاربران امکان می‌دهد که قفل گوشی‌ را از طریق اسکنر اثر انگشت بدون نیاز به فعال‌ کردن نمایشگر باز کنند.

کاربران اکنون می‌توانند نرم‌افزار QQ Music را در حالت نمایشگر همیشه‌روشن مشاهده و کنترل کنند و همچنین می‌توانند به نشانگر ضبط صفحه‌نمایش از طریق Status Bar (نوار وضعیت) یا پنجره‌ای شناور دسترسی داشته باشند.

به‌روزرسانی جدید وان پلاس برای گوشی وان پلاس ۱۲، پایداری عملکرد بلوتوث، NFC و شبکه‌ی بی‌سیم را به‌همراه دارد و مشکل سیگنال‌‌دهی را در مکان‌هایی مانند مترو برطرف می‌کند.

جدیدترین به‌روزرسانی وان پلاس ۱۲ و وان پلاس ۱۱ از طریق منو تنظیمات گوشی برای کاربران چینی دردسترس است. هر‌دو این گوشی‌ها در دسته بهترین گوشی‌ موبایل قرار می‌گیرند و اضافه‌ شدن هوش مصنوعی می‌تواند بر جذابیت آن‌ها بیفزاید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات