گلکسی A35 و گلکسی A55 وارد وب‌سایت سامسونگ شدند؛ چند هفته تا رونمایی رسمی

سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
رندر گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ
تقریباً یک‌ سال پس از معرفی گلکسی A54 و گلکسی A34، به‌زودی شاهد معرفی نسل جدید این گوشی‌ها خواهیم بود.
تبلیغات

گلکسی A54 و گلکسی A34 اواسط مارس ۲۰۲۳ (اواخر اسفند ۱۴۰۱) رونمایی شدند و با نزدیک‌ شدن مرز یک‌سالگی معرفی این محصولات، منتظر رونمایی گلکسی A55 و گلکسی A35 هستیم. سامسونگ فعلاً جزئیاتی درمورد برنامه‌ی خود برای معرفی میان‌رده‌های جدیدش ارائه نداده اما صفحات پشتیبانی این گوشی‌ها را فعال کرده است.

در صفحات رسمی پشتیبانی گلکسی A55 و گلکسی A35 اطلاعات زیادی درمورد این گوشی‌ها وجود ندارد و فقط به فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی A55 اشاره شده است.

شماره‌مدل نسخه‌ی اروپایی گلکسی A55 و گلکسی A35 به‌ترتیب SM-A556B و SM-A356B است و حرف DS در شماره‌مدل برخی از این گوشی‌ها نشان از پشتیبانی دو سیم‌کارت دارد.

رندرهای فاش‌شده از گلکسی A55 و گلکسی A35 نشان از طراحی مشابه نسل قبلی این محصولات دارند. جالب‌ترین ویژگی گلکسی A55، تراشه‌ی جدید اگزینوس ۱۴۸۰ است که ظاهراً از گرافیک AMD بهره می‌برد. از طرفی گلکسی A35 از اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده خواهد کرد.

قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی A55 و گلکسی A34 هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده اما با توجه به راه‌اندازی صفحات پشتیبانی در سایت رسمی سامسونگ، به‌نظر می‌رسد زمان زیادی تا معرفی این گوشی‌ها باقی نمانده است و به‌زودی مشخصات کامل این دو دستگاه ازجمله قیمت گوشی دردسترس قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این دو دستگاه به فهرست بهترین گوشی میان رده بازار راه پیدا کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات