عملکرد تحسین‌برانگیز دوربین شیائومی ۱۴ اولترا در نمونه‌عکس‌های رسمی

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
برآمدگی دوربین شیائومی ۱۳ اولترا
دوربین شیائومی ۱۴ اولترا تصاویر را با جزئیات فراوان و رنگ‌های دلنشین ثبت می‌کند.
تبلیغات

در فاصله‌ی چند روز مانده تا رونمایی پرچم‌دار جدید شیائومی، نمونه عکس‌های بسیار جالبی منتشر شده‌اند که قدرت‌ دوربین شیائومی ۱۴ اولترا را در ثبت تصاویر باکیفیت به‌رخ می‌کشند.

بر‌اساس پستی رسمی در ویبو، تصاویر ثبت‌شده با دوربین شیائومی ۱۴ اولترا نشان می‌دهند که این پرچم‌دار جدید شیائومی توانایی بسیاری در عکاسی با جزئیات دقیق و ثبت رنگ‌های طبیعی و جذاب دارد.

تصویری از دو شخص که بر روی پل ایستاده اند

تصاویر دوربین شیائومی ۱۴ اولترا در سه حالت فاصله‌ی کانونی ۱۲ و ۲۳ و ۳۵ میلی‌متری گرفته شده‌اند و در هر سه حالت، بسیار چشمگیر و تحسین برانگیزند. ازاین‌رو، می‌توان محصول جدید چینی‌ها را به‌عنوان بهترین گوشی شیائومی دوربین‌محور در سال جدید در نظر گرفت. شیائومی ۱۴ اولترا وارد فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین می‌شود.

تصویر یک زن جوان در حال شادی در میان جمعیت
تصویری از یک کودک در کنار آکواریوم ماهی
انعکاس تصویر یک شخص در اب باران جمع شده بر روی زمین

گوشی شیائومی مدل ۱۴ اولترا به تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX858 با زوم اپتیکال ۵ برابری و فاصله‌ی کانونی ۱۲۰ میلی‌متری و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 با فاصله‌ی کانونی ۷۵ میلی‌متری و زوم اپتیکال ۳٫۲ برابری مجهز است.

یک زن جوان در حال نواختن موسیقی در کنار آب آسمان نیمه ابری
انعکاس تصویر دو شخص در شیشه اتومبیل
نمایی از پله برقی های متعدد در یک مرکز خرید
تصویر یک مرد که به آتش بازی در آسمان نگاه می کند

درکنار دو دوربین تله‌فوتو، شیائومی ۱۴ اولترا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور یک اینچی LYT-900 و دیافراگم تغییرپذیر از f/1.63 تا f/4.0 و احتمالاً یک دوربین فوق‌‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

پرچم‌دار جدید شیائومی به نمایشگر ۶٫۷۳ اینچی OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و لبه‌های خمیده به‌همراه ویژگی‌هایی نظیر حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر و رابط کاربری HyperOS و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز است.

شیائومی ۱۴ اولترا از پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند و در نسخه‌ی ویژه‌ی بازار چین، به حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0 مجهز است. نسخه‌ی گلوبال این گوشی، احتمالاً با حداکثر فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت روانه‌ی بازار می‌شود.

شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است و از شارژ سیمی ۹۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. هنوز جزئیات رسمی از قیمت گوشی شیائومی ۱۴ اولترا دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات