این گوشی نوکیا اج مکس ۲۰۲۴ است؛ کانسپت هیجان‌انگیز با باتری ۷٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
گوشی مفهومی نوکیا اج مکس ۲۰۲۴ نمای پشت مدل قرمز
نوکیا اج مکس ۲۰۲۴ موبایلی مفهومی با طراحی بسیار متفاوت است؛ دستگاهی که طرفداران نوکیا را به وجد می‌آورد.
تبلیغات

درحالی‌که زمزمه‌های خروج کامل نوکیا از بازار موبایل به‌گوش می‌رسد، طراحی خوش‌ذوق نمونه‌هایی مفهومی و پیشرفته از گوشی نوکیا به‌نمایش گذاشته است که ظاهری جذاب و رنگ‌های هیجان‌انگیزی دارند.

مدل قرمز گوشی مفهومی نوکیا اج مکس ۲۰۲۴ با لنز بزرگ

در طرح منتسب‌ به موبایلی که ظاهرا نوکیا اج مکس ۲۰۲۴ نام دارد،‌ گفته شده است این محصول از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری غول‌پیکر ۷٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. چینش دوربین‌های پشتی در نگاه اول بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد و مشخصاً افراد مبتلا به ترایپوفوبیا را آزار می‌دهد.

طراح اینستاگرامی ایده‌های مختلفی برای نوکیا اج مکس ۲۰۲۴ مطرح کرده است. در یک نمونه‌، موبایلی می‌بینیم که شباهت زیادی به گوشی آیفون دارد؛ اما در پشتش لوگو نوکیا دیده می‌شود. در طرحی دیگر، پنل پشتی گوشی میزبان ۹ دوربین است.

گوشی مفهومی نوکیا اج مکس ۲۰۲۴ مدل آبی نمای پشت با جعبه

مشخصاً محصولاتی که در تصاویر دیده می‌شوند، همگی مدل مفهومی هستند و ارتباط مستقیمی به برند نوکیا ندارند. هم‌اکنون حق تولید گوشی‌های نوکیا دراختیار شرکت HMD است. شایعه‌های جدید می‌گویند HMD در پی توقف تولید گوشی‌های نوکیا و تولید موبایل‌هایی با برند اختصاصی است.

مدل آبی گوشی مفهومی نوکیا اج مکس ۲۰۲۴ با دوربین عجیب

در سال‌های اخیر، نوکیا حضور نسبتاً کم‌رنگی در بازار موبایل داشته است و هیچ پرچم‌داری از این برند ندیده‌ایم. قیمت گوشی نوکیا در مدل‌های اقتصادی نسبتاً منطقی است؛ اما همچنان بسیاری از کاربران خرید گوشی سامسونگ و خرید گوشی شیائومی را به خرید گوشی های نوکیا ترجیح می‌دهند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی طرح‌های مفهومی نوکیا چیست؟ اگر چنین محصولاتی تولید شوند، حاضرید آن‌ها را بخرید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات