گلکسی A35 در تایلند مجوز گرفت؛ میان‌رده نسبتاً خوش‌قیمت سامسونگ

سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی A35 با دریافت مجوز جدید در تایلند یک قدم به رونمایی نردیک‌تر شد.
تبلیغات

سم‌موبایل گزارش می‌دهد گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A35 سامسونگ گواهی NBTC تایلند را دریافت کرده است تا یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شود. انتظار می‌رود قیمت گوشی نسبتاً منطقی باشد.

گواهی NBTC تأیید می‌کند که گلکسی ای ۳۵ از قابلیت‌های GSM و WCDMA و LTE و NR پشتیبانی می‌کند اما جزئیات بیشتری را از گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ در اختیار نمی‌گذارد.

گواهی NBTC تایلند از گوشی سامسونگ گلکسی A35

براساس شایعات قبلی، گلکسی A35 اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد و قدرت پردازشی آن از تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ تأمین خواهد شد. شایعات دیگری می‌گویند ممکن است این گوشی از تراشه‌ی اگزینوس ۱۴۸۰ مشابه گلکسی A55 استفاده کند؛ هرچند بعید به‌نظر می‌رسد.

صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۲۵ وات، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی A35 است.

گوشی سامسونگ گلکسی A35 به‌طور رسمی امتیاز تعمیرپذیری بیشتری نسبت به گلکسی A34 کسب کرده است و همین موضوع برای گلکسی A55 نیز صدق می‌کند.

قیمت گلکسی A35 و قیمت گلکسی A55 فعلا مشخص نیست اما با توجه به مشخصاتشان انتظار داریم وارد فهرست بهترین گوشی های میان رده شوند. اگر سامسونگ روند گذشته را در پیش بگیرد احتمالاً در ماه مارس (اسفند و فروردین) شاهد معرفی‌ میان‌رده‌های جدید خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات