سامسونگ: مشکلات دوربین گلکسی S24 را برطرف می‌کنیم

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
والپیپر ساخته شده با هوش مصنوعی در گلکسی اس ۲۴ اولترا
سامسونگ می‌گوید مشکلات جزئی دوربین‌های سری گلکسی S24 با به‌روزرسانی نرم‌افزاری رفع می‌شوند.
تبلیغات

جدیدترین پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ در مقایسه با نسل قبل، پیشرفت‌های هیجان‌انگیزی در برخی از بخش‌ها دارند؛ اما مشکلات دوربین در مدل‌های مختلف این سری دیده می‌شود.

بر اساس شکایات کاربران، گویا دوربین گوشی در مدل‌های گلکسی اس ۲۴ اولترا، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ در محیط‌های کم‌نور، دارای مشکلاتی نظیر نویز زیاد و محدوده‌ی دینامیکی کم در اطراف منبع نور است. همچنین مشکل نوردهی بیش‌ازحد در محیط‌های روباز دیده می‌شود.

با وجود بهبود سرعت ضبط و پردازش دوربین گلکسی S24 در مقایسه با نسل قبل، باز هم شاهد مشکلاتی در این گوشی‌ها هستیم که به گفته‌ی سامسونگ، جزئی هستند و احتمالاً با به‌روزرسانی نرم‌افزاری دستگاه رفع می‌شوند.

غول کره‌ای تاریخ دقیقی را برای انتشار به‌روزرسانی موردنظر برای مدل‌های پرچمدار گوشی سامسونگ عنوان نکرد؛ اما انتظار داریم که اولین بروزرسانی نرم‌افزاری این گوشی‌ها مرتبط با رفع مشکلات دوربین باشد. قیمت گوشی های نسل جدید سامسونگ بالا است و دیدن چنین مشکلاتی، باعث ناامیدی کاربران می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد دوربین گوشی‌های جدید سامسونگ می‌توانید بررسی گلکسی S24 اولترا و بررسی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس را در زومیت بخوانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات