گوشی ارزان چرمی با باتری غول پیکر ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی در راه است

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
مطالعه 3 دقیقه
پنل پشتی گوشی ایتل P55 پلاس در رنگ سبز
ایتل با سه گوشی خوش‌قیمت مجهز به باتری پرظرفیت و شارژ سریع، به بازار هجوم می‌برد.
تبلیغات

ایتل تأیید کرده است که در ماه جاری میلادی سه گوشی از سری P را در هند معرفی خواهد کرد. دو گوشی جدید به نام‌های ایتل P55 و ایتل P55 پلاس در فروشگاه آمازون هند به نمایش درآمدند. هر دو گوشی در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) در این کشور عرضه می‌شوند.

براساس اطلاعات رسمی، ایتل P55 پلاس علاوه بر پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات، سه سطح تنظیمات برای سرعت شارژ گوشی ارائه می‌دهد.

حالت اول با نام Hyper Charge می‌تواند ۲۵ درصد ظرفیت باتری را در ۱۰ دقیقه شارژ کند. حالت Smart Charge از هوش مصنوعی برای شارژ بهینه‌ی باتری براساس الگوی استفاده‌ی کاربر بهره می‌برد و حالت سوم به نام Low-Temp Charge برای داغ نشدن گوشی، باتری را با سرعت پایین شارژ می‌کند.

نمایش سرعت شارژ گوشی ایتل P55 پلاس
مشخصات گوشی ایتل P55 پلاس و نمایش فضای ذخیره‌سازی
نمایش قدرت پردازشی گوشی ایتل P55 پلاس

P55 پلاس با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم (شامل رم مجازی) و دو دوربین شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسد. یکی از مدل‌های این گوشی طراحی دو رنگ دارد که جنس قاب پشتی آن چرمی است.

مشخصات دوربین گوشی ایتل P55 پلاس
پنل پشتی و رنگ‌های گوشی ایتل P55 پلاس
پنل پشتی و ماژول دوربین گوشی ایتل P55 پلاس در رنگ‌های مختلف

انتظار می‌رود قیمت گوشی ایتل P55 از نمونه‌ی پلاس ارزان‌تر باشد. این گوشی از حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و دوربین دوگانه بهره می‌برد. سایر مشخصات گوشی توسط ایتل اعلام نشده است.

با توجه به حضور ایتل P55 و P55 پلاس در بازار آفریقا، می‌توانیم انتظار داشته باشیم این گوشی‌ها در بازار هند به نمایشگر ۶٫۵ اینچی +HD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراشه‌ی Unisoc T606، اندروید ۱۳، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز باشند.

گفته می‌شود گوشی سوم با نام ایتل P55T مشخصات مشابهی با دو گوشی مورد بحث دارد اما احتمالاً از باتری بزرگ‌تر ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد و شاید بتواند در دسته‌ی بهترین گوشی های اقتصادی قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات