گوشی ارزان جدید «ایتل» با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
نمای پشتی گوشی ایتل A70
گوشی اقتصادی جدید ایتل با ویژگی‌های هیجان‌انگیز و قیمت رقابتی در بازار هند معرفی‌ شد.
تبلیغات

برند چینی «ایتل» گوشی جدیدی را برای بازار هند رونمایی کرد. گوشی اقتصادی ایتل A70 با قیمت بسیار وسوسه‌کننده‌ای می‌فروشد. ایتل چند ماه قبل A70 را برای بازار‌های جهانی معرفی کرده‌ بود و اکنون شرق آسیا نیز میزبان این گوشی است.

گوشی ایتل A70 به نمایشگر ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح HD پلاس و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۲۰ هرتز مجهز است. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۵۰۰ نیت می‌رسد. همچنین، گوشی ایتل از قابلیت Dynamic Bar پشتیبانی می‌کند که به‌نوعی از جزیره‌ی پویای گوشی اپل الگوبرداری شده است.

مشخصات گوشی ایتل A70

قلب تپنده‌ی ایتل A70 را پردازنده‌ی UNISOC T603 همراه با ۴ گیگابایت رم تشکیل می‌دهد. این گوشی با فضای ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به‌فروش می‌رسد.

گوشی ارزان ایتل از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت رم مجازی تا ۸ گیگابایت دیگر به مقدار رم اضافه کنند.

گوشی ایتل A70 از نمای جلو

ایتل برای گوشی جدیدش از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین، این گوشی مقرون‌به‌صرفه از باتری حجیم ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده می‌کند که ازطریق درگاه تایپ سی شارژ می‌شود.

از دیگر مشخصات مهم گوشی ایتل A70 می‌توان به استفاده از حسگر اثر‌انگشت جانبی و استفاده از جک صدای ۳٫۵ میلی‌متری اشاره کرد.

قیمت گوشی ایتل A70 از ۶٬۲۹۹ روپیه (۷۵ دلار) برای نسخه‌ی ۶۴‌/۴ شروع می‌شود. نسخه‌ی ۴/۱۲۸ با برچسب قیمتی ۶٬۷۹۹ روپیه (۸۱ دلار) و نسخه‌ی ۴/۲۵۶ با قیمت ۷٬۲۹۹ روپیه (۸۷ دلار) عرضه می‌شود. فروش گوشی اقتصادی ایتل در ۱۵ دی در فروشگاه آمازون هند آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات