شیشه محافظ گلکسی S24 اولترا تا ۴ برابر مقاوم‌تر از گلکسی S23 اولترا است

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
بازی با گلکسی S24 اولترا
سامسونگ گفته است نمایشگر گلکسی S24 اولترا به‌لطف شیشه‌ی محافظ جدید، تا چهار برابر مقاومت بیشتر از نسل قبل دارد.
تبلیغات

گلکسی S24 اولترا، بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۴، پس از گمانه‌زنی‌های بسیار سرانجام رونمایی شد. پرچمدار پرقدرت سامسونگ فریم تیتانیومی دارد، از نسخه‌ی سفارشی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند و با تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی رونمایی شده است.

سامسونگ در مراسم آنپکد اعلام کرد که نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا توسط شیشه‌ی جدیدی به نام گوریلا آرمور (Gorilla Armor) محافظت می‌شود که ۷۵ درصد بازتاب نور کمتر از نسل قبل دارد، دوامش ۵۰ درصد بیشتر شده و در برابر خط و خش و ضربه تا ۴ برابر مقاوم‌تر است.

رنگ‌‌بندی گلکسی S24 اولترا در بازار جهانی
رنگ‌بندی گلکسی S24 اولترا در بازارهای جهانی

سامسونگ می‌گوید گوریلا آرمور که توسط شرکت کورنینگ تولید شده است، استحکام بسیار بیشتری نسبت‌به شیشه‌های محافظ آلومینوسیلیکات رقیب دارد.

گوشی‌های سامسونگ همواره مقاومت خوبی دربرابر خط و خش داشته‌اند و کنجکاویم آزمون‌های مقاومت گلکسی S24 اولترا را ببینیم تا بفهمیم که جدیدترین گوشی سامسونگ چقدر بهتر از نسل قبل شده است.

گلکسی S24 اولترا به‌لطف فریم تیتانیومی، بدنه‌ی مستحکم‌تری نسبت‌به گلکسی S23 اولترا دارد و قرار است با بهترین گوشی های اپل در بازار رقابت کند.

قیمت گوشی گلکسی S24 اولترا از ۱٬۲۹۹ دلار آغاز می‌شود که ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمت گوشی گلکسی S23 اولترا است. قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس به‌ترتیب در کانفیگ پایه ۷۹۹ دلار و ۹۹۹ دلار است. این گوشی‌ها از ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات