فروش پوکو X6 و پوکو X6 پرو شروع شد؛ گوشی‌های خوش قیمت ۲۰۲۴ شیائومی

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
بخش پشتی گوشی پوکو X6 پرو شیائومی در سه رنگ
فروش گوشی‌های میان‌رده و خوش‌قیمت پوکو X6 و پوکو X6 پرو شیائومی رسماً آغاز شد.
تبلیغات

شیائومی فروش پوکو X6 و پوکو X6 پرو را در هند آغاز کرد و انتظار داریم این دو محصول به‌زودی وارد بازار ایران هم بشوند. هر دو گوشی مشخصات فنی خوب را در کنار قیمت منطقی ارائه می‌دهند و می‌توانند در دسته‌ی بهترین گوشی های پوکو قرار بگیرند.

براساس صفحه‌ی رسمی گوشی‌ها در یکی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی هند، قیمت گوشی شیائومی مدل پوکو X6 از ۲۱٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۶۵ دلار) برای کانفیگ ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آغاز می‌شود و در کانفیگ ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به ۲۴٬۹۹۹ روپیه (حدود ۳۰۰ دلار) می‌رسد.

قیمت گوشی پوکو X6 پرو در کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۲۶٬۹۹۹ روپیه (حدود ۳۲۵ دلار) است و در کانفیگ ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به ۲۸٬۹۹۹ روپیه (حدود ۳۵۰ دلار) خواهد رسید.

شیائومی برای فروش بیشتر سری پوکو X6 مشوق‌ها و تخفیف‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

هر دو گوشی جدید پوکو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی 1.5K اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس مجهزند و از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کنند.

X6 پرو به‌عنوان بهترین گوشی میان رده پوکو از تراشه‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا بهره می‌برد و پوکو X6 به تراشه‌ی اسنپدراگون 7s نسل ۲ مجهز است. هر دو گوشی پوکو در صورت قیمت‌گذاری مناسب می‌توانند فروش خوبی در بازار کشور ما داشته باشند. برای خرید گوشی پوکو ایکس ۶ و ایکس ۶ پرو آن را در زومیت جستجو کنید و با رفتن به صفحه محصولات موردنظر، آن را از فروشندگان معتبر خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات