دردسر برای ردمی نوت شیائومی؛ گوشی ریلمی نوت ۱ با قیمت منطقی در راه است

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی پنل پشت ریلمی C11
سری جدید ریلمی نوت برای رقابت مستقیم با گوشی‌های خانواده‌ی ردمی نوت شیائومی آماده می‌شود.
تبلیغات

اسکای لی، بنیان‌گذار و مدیرعامل ریلمی، امروز پستی در ایکس با محوریت گوشی‌های جدید ریلمی نوت منتشر کرده است که خبر از عرضه‌ی اولین مدل این خانواده در آینده‌ی نزدیک می‌دهد.

همزمان مشخصات فنی و تاریخ عرضه‌ی اولین گوشی ریلمی از سری نوت با نام ریلمی نوت ۱ فاش شده است.

عبارت NOTE بالای یک کوه در پس‌زمینه‌ی ستاره‌ای آبی

ریلمی نوت ۱ از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و احتمالاً از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۰۵۰ قدرت خواهد گرفت. وظیفه‌ی تأمین انرژی دستگاه را باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات بر عهده خواهد داشت.

مشخصات فاش‌شده خبر از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌دهند که احتمالاً با دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. در جلو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

از دیگر مشخصات فاش‌شده‌ی ریلمی نوت ۱ می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و اسپیکرهای دوگانه اشاره کرد. این مشخصات، ریلمی نوت ۱ را در دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده قرار می‌دهد و می‌تواند با برخی مدل‌های گوشی شیائومی از سری ردمی نوت ۱۳ و گوشی سامسونگ از سری گلکسی A رقابت کند.

گفته می‌شود سری جدید ریلمی نوت در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) رونمایی و راهی بازار خواهند شد؛ هرچند ریلمی هنوز رسماً چیزی را تأیید نکرده است.

پیش‌تر شایعاتی مطرح بود که عضو دیگری از سری ریلمی نوت با نام ریلمی نوت ۵۰ با تراشه‌ی Unisoc T612 در راه است؛ بنابراین احتمال دارد ریلمی در سری جدید برای رقابت با بهترین گوشی های میان رده و بهترین گوشی های اقتصادی آماده شود.

ریلمی چیزی در مورد محدوده‌ی قیمت گوشی اعلام نکرده است اما با توجه به مشخصات گوشی انتظار نداریم ریلمی نوت ۱ با قیمت بالایی عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات