دو گوشی خوش قیمت ۲۰۲۴ سامسونگ به‌زودی معرفی می‌شوند

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایی از قسمت جلویی گلکسی A54
دو گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ که هنوز نام آن‌ها را به‌طور دقیق نمی‌دانیم، یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شده‌اند.
تبلیغات

سامسونگ در حال توسعه‌ی گوشی هوشمند جدیدی از سری F موسوم‌ به Galaxy F55 است که احتمالاً نسخه‌ی تغییر‌نام‌یافته‌ای از گلکسی M55 خواهد بود.

در حال حاضر، انجمن Wi-Fi گواهی‌نامه‌ی F55 را تصدیق کرده که نه تنها وجود این دستگاه را تأیید می‌کند؛ بلکه نشان می‌دهد که سامسونگ ممکن است آن را به‌زودی روانه‌ی بازار کند.

انجمن وای‌فای گواهی‌نامه‌ی گوشی سامسونگ دیگری که تاکنون اسم آن را نشنیده بودیم را نیز تأیید کرده است. این گوشی شماره‌مدل SM-C5560 دارد که نشان می‌دهد سامسونگ شاید آن را Galaxy C55 بنامد.

گواهی وای فای گوشی سامسونگ گلکسی F55
گواهی وای فای گوشی سامسونگ گلکسی C55

آخرین گوشی‌های هوشمندی که سامسونگ در سری C عرضه کرده بود، گلکسی C7 و گلکسی C8 بودند که در سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور و مهر ۱۳۹۶) عرضه شدند. بنابراین، به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها پس از تقریباً پنج سال دوباره به سراغ حرف C رفته‌اند.

تنها اطلاعات دیگری که از گواهی‌نامه‌های گلکسی F55 و گلکسی C55 به‌دست می‌آید این است که هر دو گوشی دارای Wi-Fi 6 هستند. این موضوع تازگی ندارد، زیرا سامسونگ از این روش اتصال در گوشی‌های میان‌رده‌ای مانند گلکسی M54 نیز استفاده می‌کند.

پیش از این، داده‌های M55 در گیک‌بنچ نشان داده بودند که بهترین گوشی میان رده جدید سامسونگ دارای تراشه‌‌ی Snapdragon 7 Gen 1 است.

با توجه به اینکه F55 بر اساس همین گوشی ساخته خواهد شد، انتظار می‌رود که به تراشه‌ی مورد بحث مجهز باشد. تاکنون اطلاعات بیشتری از جمله قیمت گوشی گلکسی F55 در دسترس قرار نگرفته است.

C55 از F55 نیز رازآلودتر است، زیرا نمی‌دانیم که آیا شبیه M55 خواهد بود یا دستگاه کاملاً متفاوتی محسوب می‌شود.

اکنون که سامسونگ شروع به دریافت گواهی‌نامه‌ی C55 از پلتفرم‌های مختلف کرده است، به‌زودی اطلاعات بیشتری از این دستگاه فاش خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات