مشخصات اصلی گلکسی M55 سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی M54 جانشین گلکسی M53 در یک قدمی رونمایی
درحال‌حاضر، سامسونگ بر تولید گوشی‌های هوشمند جدید سری M تمرکز دارد. اکنون مشخصات اصلی اولین مدل این گوشی‌ها فاش شده است.
تبلیغات

سامسونگ قصد دارد به‌زودی گوشی‌های سری گلکسی M55 را به بازار موبایل عرضه کند. محصولاتی که با نام M دردسترس قرار می‌گیرند، درواقع گوشی‌هایی میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه‌ محسوب می‌شوند که می‌توانند کاربران را به خرید گوشی سامسونگ ترغیب کنند. اکنون مشخصات اولین گوشی این سری در دیتابیس گیک‌بنچ فاش شده است.

گوشی گلکسی M55 5G که با شماره‌مدل SM-M556B در گیک‌بنچ دیده شده است، به‌زودی به‌عنوان جایگزین گلکسی M54 دردسترس خریداران قرار می‌گیرد. به‌گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، در فهرست‌ فاش‌شده، نام پردازنده هشت‌‌هسته‌ای با فرکانس پایه ۱٫۸۰ گیگاهرتز و کد نام Taro را می‌بینیم که واضحاً به تراشه‌ی Snapdragon 7 Gen 1 اشاره می‌کند.

میان‌رده‌ی مورد‌انتظار سامسونگ با هشت گیگابایت رم و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ از راه می‌رسد. در نتایج آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ، گلکسی ام ۵۵ به‌ترتیب امتیاز ۳,۵۷۵ و ۱۱,۳۳۰ را کسب کرده است.

مشخصات گوشی گلکسی M55 سامسونگ

درحال‌حاضر، اطلاعات بیشتری از گوشی یادشده در‌اختیار نداریم؛ اما شاید بد نباشد برای یادآوری به مشخصات نسل پیشین گلکسی M55 اشاره کنیم. گلکسی M54 صفحه‌نمایشی اولد ۶٫۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراشه Exynos 1380 را ارائه می‌دهد.

میان‌رده نام‌آشنای سامسونگ از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد. M54 5G با دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی دردسترس خریداران قرار گرفت. از دیگر مشخصات آن می‌توان به باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۲۵ واتی اشاره کرد.

اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا قیمت گوشی یادشده درمقایسه‌با قیمت گلکسی M54 تغییر زیادی خواهد کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات