بیلبوردهای تبلیغاتی مراسم آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ به‌نمایش درآمدند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تیزر مراسم آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ به رنگ سیاه نصب روی ساختمان
سامسونگ با بیلبوردهای تبلیغاتی مراسم آنپکد، بار دیگر به نقش هوش مصنوعی در گلکسی S24 اشاره کرد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به مراسم معرفی گلکسی S24، تیم بازاریابی سامسونگ جدا از تبلیغات در فضای دیجیتال، دست به راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغات بیلبوردی در سطح جهان زده است.

به گزارش سم‌موبایل، بیلبوردها هم‌اکنون در شهرهای بزرگ سراسر جهان از جمله بانکوک، لندن، نیویورک، سئول، استکهلم، ورشو، مادرید و میلان، تصویر مکعب فلزی را پخش می‌کنند که به آرامی به ستاره‌های متحرک تبدیل می‌شود و در آخر به دور عبارت «گلکسی AI در راه است» می‌چرخند.

بیلبوردها نشان‌دهنده تمرکز سامسونگ بر هوش مصنوعی در سری S24 هستند. سامسونگ تصمیم دارد در مراسم آنپکد امسال، دوران جدید هوش مصنوعی در موبایل را به همگان معرفی کند.

تیزر مراسم آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ به رنگ سیاه نصب روی ساختمان و بیلیورد

هوش مصنوعی مورد تاکید سامسونگ احتمالا در بخش‌های زیادی از جمله ترجمه‌ی لحظه‌ای در مکالمه، ویرایش عکس و ویدئو، شخصی سازی رابط کاربری، بیکسبی و افزایش کیفیت زوم استفاده خواهد شد.

می‌توان انتظار داشت این ویژگی‌های جذاب تا مدت‌ها فقط در اختیار خانواده‌ی گلکسی S24 باشند و به مرور با آپدیت نرم‌افزاری به دیگر پرچم‌داران سامسونگ مثل گلکسی S23 اولترا، گلکسی S23 پلاس، گلکسی S23 و زد فولد 5 انتقال یابد.

رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ در ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود که مدل‌های جدید گوشی سامسونگ با به‌روزترین‌ سخت‌افزار، باکیفیت‌ترین دوربین و قابلیت‌های نرم‌افزاری متنوع و کاربردی به واسطه‌ی هوش مصنوعی، برای رقابت مستقیم با مدل‌های پرچمدار گوشی اپل و گوشی شیائومی از راه برسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات