فوری: تصاویر رسمی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا فاش شدند

پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
مطالعه 6 دقیقه
قاب پشتی سه گوشی در کنار هم در رنگ‌های مختلف
رندرهایی جدید، تصاویر منتسب به تمامی مدل‌های سری گلکسی S24 را به نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

سری گلکسی S24 احتمالاً کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهد شد و تاکنون تقریباً همه‌‌چیز درباره‌ی گوشی‌های پرچمدار آینده‌ی سامسونگ فاش شده است.

روز گذشته رندرهای رسمی گلکسی S24 در تمامی رنگ‌های اصلی فاش شد و حالا یک افشاگر هر سه گوشی را در رنگ‌های مختلف در تصاویری واضح‌تر به‌نمایش گذاشته است.

گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا هر کدام در چهار رنگ عرضه خواهند شد، البته ممکن است این گوشی‌ها رنگ‌های بیشتری هم داشته باشند. شاید برخی از رنگ‌ها منحصراً از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ عرضه شوند.

گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس در چهار رنگ مشکی، بنفش، سفید و زرد در دسترس خواهند بود. به نظر می‌رسد هر دو گوشی حاشیه‌های بسیار نازک و یکنواختی در اطراف صفحه‌نمایش دارند. در پشت گوشی، مجموعه‌دوربین سه‌گانه دیده می‌شود.

گلکسی S24 از نمای جانبی
گلکسی S24
پنل پشت و جلویی گوشی گلکسی S24 در رنگ مشکی
گلکسی S24
پنل پشت و جلویی گوشی گلکسی S24 در رنگ بنفش
گلکسی S24
پنل پشت و جلویی گوشی گلکسی S24 در رنگ سفید
گلکسی S24
پنل پشت و جلویی گوشی گلکسی S24 در رنگ زرد
گلکسی S24

به گفته‌ی آرسن لوپین، افشاگر معروف که این تصاویر را در X منتشر کرده است، گلکسی S24 اولترا در چهار رنگ مشکی، خاکستری، بنفش و زرد در دسترس خواهد بود.

هر سه گوشی سامسونگ دارای دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود که به شکل پانچ هول بالای نمایشگر قرار گرفته است. گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس احتمالا فریم آلومینیومی خواهند داشت، اما گفته می‌شود گلکسی S24 اولترا دارای فریم تیتانیومی برای استحکام بالاتر است.

نمای جانبی و قاب گوشی گلکسی S24 پلاس
گلکسی S24 پلاس
پنل پشتی و جلویی گوشی گلکسی S24 پلاس در رنگ مشکی
گلکسی S24 پلاس
پنل پشتی و جلویی گوشی گلکسی S24 پلاس در رنگ بنفش
گلکسی S24 پلاس
پنل پشتی و جلویی گوشی گلکسی S24 پلاس در رنگ سفید
گلکسی S24 پلاس
پنل پشتی و جلویی گوشی گلکسی S24 پلاس در رنگ زرد
گلکسی S24 پلاس

گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس در تمام کشورهای جهان به جز کانادا، چین و آمریکا از پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده خواهند کرد و گلکسی S24 اولترا در تمامی کشورهای جهان از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره خواهد برد.

گلکسی S24 صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی دارد، در حالی که گلکسی S24 پلاس به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی مجهز است. انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی باشد. احتمالاً هر سه گوشی دارای وضوح +QHD و حداکثر روشنایی ۲٬۶۰۰ نیت خواهند بود.

نمای جانبی و فریم گوشی گلکسی S24 اولترا
گلکسی S24 اولترا
پنل پشتی و جلویی گوشی گلکسی S24 اولترا در رنگ مشکی
گلکسی S24 اولترا
پنل پشتی و جلویی گوشی گلکسی S24 اولترا در رنگ زرد
گلکسی S24 اولترا
پنل پشتی و جلویی گوشی گلکسی S24 اولترا در رنگ خاکستری
گلکسی S24 اولترا
پنل پشتی و جلویی گوشی گلکسی S24 اولترا در رنگ بنفش
گلکسی S24 اولترا

انتظار می‌رود گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به ترتیب به باتری ۴۰۰۰، ۴۹۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شوند. احتمالاً هر سه گوشی دارای شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۴٫۵ وات خواهند بود و از شارژ سیمی ۲۵ وات در گلکسی S24 و ۴۵ وات در دو مدل دیگر پشتیبانی می‌کنند.

احتمالاً سامسونگ اواخر دی ماه پرچمداران جدیدش را رونمایی می‌کند و قیمت گوشی و اطلاعات تکمیلی گوشی‌هایش را اعلام خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات