این گوشی با نمایشگر غول‌پیکر و باتری پرظرفیت فقط ۴ میلیون تومان قیمت دارد

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی itel A05s
گوشی هوشمند itel A05s با نمایشگر ۶٫۶ اینچی HD پلاس و برچسب ۷۸ دلاری معرفی شد.
تبلیغات

ایتل (itel) در سکوت خبری از مدل جدید گوشی‌های هوشمند سری A خود موسوم‌ به itel A05s برای بازار هند رونمایی کرد. قیمت گوشی مذکور حدود ۷۸ دلار است و از نمایشگر LCD نسبتاً بزرگ و باتری با ظرفیت مناسب بهره می‌برد.

itel A05s از نمایشگر ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح HD پلاس (۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل)، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی 270ppi استفاده می‌کند. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه نیز Android 13 Go است.

گوشی itel A05s

ایتل A05s به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده و از شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. این محصول از درگاه USB-C بهره می‌برد طبق ادعای سازنده‌اش بار هربار شارژ تا ۷٫۵ ساعت مکالمه و ۳۲ روز حالت آماده‌به‌کار دوام می‌آورد.

قلب تپنده‌ی itel A05s، پردازنده ۸ هسته‌ای Unisoc SC9863A1 با فرکانس آن ۱٫۶ گیگاهرتز است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به رم ۲ گیگابایت و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت اشاره کرد. این محصول همچنین از اسلات microSD بهره می‌برد.

دوربین سلفی گوشی A05s ایتل ۵ مگاپیکسلی است و در بخش پشتی دستگاه شاهد ماژول مربعی شکل هستیم که دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، فلش LED و حسگر اثرانگشت را در خود جای داده است. این محصول از 4G VoLTE، وای‌فای و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز پشتیبانی می‌کند.

itel A05s در هند ازطریق سایت رسمی این شرکت به‌فروش می‌رسد. قیمت این گوشی ۶۴۹۹ روپیه (حدود ۷۸ دلار) است و در رنگ مشکی، سبز، آبی و نارنجی دردسترس مشتریان قرار دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات