این گوشی ارزان سامسونگ ۴ نسخه اندروید را دریافت می‌کند

چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
صفحه نمایش گلکسی A14 سامسونگ
سامسونگ می‌خواهد یکی از ارزان‌ترین گوشی‌هایش را به چهار نسخه‌ی اصلی سیستم‌عامل اندروید مجهز کند.
تبلیغات

جدید‌ترین گوشی اقتصادی سامسونگ، یعنی گلکسی A15، ارزان‌ترین گوشی کره‌ای‌ها است که پا‌به‌پای انواع گوشی میان رده و پرچمدار این شرکت چهار نسخه‌ی اندروید دریافت می‌کند. گلکسی A15 به‌همراه گلکسی A25 اولین گوشی‌هایی بودند که با One UI 6 از جعبه خارج شدند.

به‌گزارش سم‌موبایل، سال گذشته گلکسی A24 ارزان‌ترین گوشی این شرکت بود که غول فناوری کره‌ای وعده‌ی انتشار چهار نسخه اندروید را برای آن داده بود. امسال سامسونگ چنین وعده‌ای را برای گلکسی A15 هم داده است.

وعده‌ی انتشار پنج‌ساله‌ی به‌روزرسانی‌ها برای انواع گوشی سامسونگ (در هر رده‌ی قیمتی) که شامل چهار نسخه‌ی اندروید به‌علاوه‌‌ی یک سال انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی می‌شود، این برند را از اکثر برند‌های اندرویدی دیگر متمایز می‌کند.

تنها شرکت‌هایی که در‌حال‌حاضر در این زمینه بهتر از سامسونگ عمل می‌کنند، سازنده‌ی انواع گوشی گوگل با انتشار ۷ نسخه‌ی اندروید برای سری پیکسل ۸ و شرکت فیرفون با ارائه‌ی ۸ تا ۱۰ سال به‌روزرسانی برای فیرفون ۵ هستند. تعدد گوشی‌های ساخت سامسونگ مانع اصلی کره‌ای‌ها برای انتشار بیشتر به‌‌روزرسانی‌ها است.

سامسونگ به‌صورت رسمی اعلام نکرده است هر چند وقت یک‌ بار برای گوشی یادشده به‌روزرسانی‌‌ منتشر خواهد کرد؛ اما با‌توجه‌به سابقه‌ی این شرکت می‌توان انتظار انتشار هر سه ماه یک‌ بار به‌روزرسانی‌ها را داشت.

سامسونگ علاوه‌بر نسخه‌ی عادی گلکسی ای ۱۵، نسخه‌ای به نام گلکسی A15 5G را نیز به بازار عرضه کرده است. قیمت گوشی های یادشده به‌ترتیب چیزی حدود ۱۷۵ و ۱۹۵ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات