گوشی جدید دوجی بدنه بسیار مقاوم و باتری غول‌پیکر دارد

جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی دوجی S41 مکس/پرو/پلاس در دست یک مرد
دوجی دو گوشی فوق مقاوم از خانواده‌ی S41 را با باتری غول‌پیکر و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سونی رونمایی کرد.
تبلیغات

چند ماه پیش، شرکت چینی دوجی که به ساخت گوشی‌های مقاوم معروف است، گوشی دوجی S41 پرو را روانه‌ی بازار کرد. این بار، دوجی S41 پلاس و S41 مکس از راه رسیدند. طراحی دوجی S41 پلاس و S41 مکس شباهت زیادی به دوجی S41 پرو دارد.

دوجی از پردازنده‌ی Unisoc T606 در دل هر دو گوشی S41 پلاس و S41 مکس استفاده کرده که نسبت‌به پردازنده‌ی مدیاتک Helio A22 به‌کار رفته در S41 پرو، قدرتمندتر است.

دوجی S41 مکس رم ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی دارد و نسخه‌ی پرو هم با رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

کاربران می‌توانند از درگاه سیم کارت دوم قرار گرفته در این دو گوشی استفاده کنند یا به‌جای آن، از کارت حافظه‌ی microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی گوشی کمک بگیرند.

هر دو گوشی مقاوم دوجی S41 پلاس و S41 مکس از نمایشگر ۵٫۵ اینچی LCD با وضوح HD پلاس و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برند.

سه رنگ گوشی دوجی S41 مکس/پرو/پلاس
کلید شخصی سازی دستورهای در گوشی گوشی دوجی S41 مکس/پلاس

طبق صفحه‌ی گوشی‌های جدید دوجی در فروشگاه علی‌اکسپرس، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی سونی وظیفه‌ی ثبت عکس در گوشی‌های جدید دوجی S41 پلاس و S41 مکس را برعهده دارند.

به گفته‌ی دوجی، باتری ۶٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی‌ها می‌تواند تا ۷۲ ساعت جواب‌ کارهای روزمره را بدهد.

مقاومت گوشی‌های برند دوجی زبان‌زد دوست‌داران گوشی‌های مقاوم است. خانواده‌ی S41 از گواهی IP68 و IP69K برای مقاومت دربرابر گردوغبار، آب و مایعات گرم بهره می‌برند. به‌لطف گواهی MIL-STD-810H، این گوشی دربرابر پرتاب از ارتفاع هم جان سالم به‌در می‌برد.

دوجی کلید اختصاصی در S41 پلاس و S41 مکس طراحی کرده است که می‌توان یک‌، دو و سه‌بار فشردن آن کلید را برای کار مشخصی، شخصی‌سازی کرد. این دو گوشی می‌توانند سطح ارتفاع، شیب، صدا و زاویه را اندازه‌گیری کنند.

قیمت گوشی دوجی S41 مکس در وبسایت علی‌اکسپرس ۱۹۹ دلار است؛ اما اطلاعاتی از قیمت گوشی دوجی S41 پرو دردسترس نیست و انتظار می‌رود قیمت آن کمتر از قیمت دوجی S41 مکس باشد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات