این گوشی ۱۵ میلیونی باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد!

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی دوجی V30 پرو روی میز نمایشگر و پشت
گوشی هوشمند جدید برند دوجی از باتری ۱۰٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز است.
تبلیغات

برند دوجی گوشی فوق مقاوم جدیدی به نام Doogee V30 Pro رونمایی کرده است که دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد و از باتری غول‌پیکر ۱۰٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. این گوشی به شبکه‌ی 5G متصل می‌شود و پیش‌فروشش آغاز شده است، اما تا حدوداً یک هفته‌ی دیگر عرضه نخواهد شد.

بر اساس آنچه در فروشگاه علی‌اکسپرس آمده، گوشی دوجی V30 پرو از پردازنده MediaTek Dimensity 7050 به‌همراه ۱۲ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی استفاده می‌کند.

مدل مشکی گوشی دوجی V30 پرو نمای پشت و جلو

دوجی V30 پرو نمایشگر ۶٫۵۸ اینچ LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد که در بالای آن بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. مشخص نیست که نمایشگر از کدام شیشه‌ی محافظ استفاده می‌کند. بر اساس گفته‌ی دوجی، گوشی پی ۳۰ پرو به‌صورت پیش‌فرض با محافظ صفحه عرضه می‌شود.

گوشی دوجی V30 پرو در حالت افقی و عمودی پشت

پنل پشتی دوجی V30 پرو از سه دوربین میزبانی می‌کند: دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و توانایی ثبت تصاویر ماکرو و در نهایت دوربین ۲۴ مگاپیکسلی. دوجی از عبارت Night Vision (دید در شب) برای اشاره به دوربین سوم استفاده کرده، اما جزئیات دقیقی درباره‌ی سازوکارش ارائه نداده است.

گوشی دوجی V30 پرو نمای پشت و جلو

باتری ۱۰٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی دوجی V30 پرو با توان ۳۳ وات شارژ می‌شود. این گوشی سیم‌کارت دوگانه و درگاه USB-C دارد و با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. وزن دستگاه اعلام نشده است؛ اما احتمالاً این گوشی بیش‌از ۵۰۰ گرم وزن خواهد داشت.

دوجی V30 پرو در رنگ مشکی عرضه می‌شود. قیمت گوشی دوجی V30 پرو برای کسانی که محصول را پیش‌خرید می‌کنند ۴۳۰ دلار اعلام شده است. بر اساس اعلام دوجی، قیمت گوشی موردبحث پس از عرضه به ۳۰۱ دلار افت خواهد کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات