این گوشی ۴ میلیونی به نمایشگر ۹۰ هرتز با داینامیک آیلند آیفون مجهز است

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
رنگ بندی گوشی تکنو اسپارک گو ۲۰۲۴ / Tecno Spark Go 2024
گوشی تکنو اسپارک گو ۲۰۲۴ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و ویژگی Dynamic Island شبیه گوشی‌های اپل معرفی شد.
تبلیغات

تکنو جانشین گوشی اسپارک گو ۲۰۲۳ که در اوایل سال جاری معرفی شد، عرضه کرد. گوشی تکنو اسپارک گو ۲۰۲۴ با ارتقای درخورتوجهی درمقایسه‌با نسخه‌ی قبلی خود وارد بازار می‌شود.

برخی از ویژگی‌های ارائه‌شده در اسپارک گو ۲۰۲۴ برای نخستین‌بار است که در موبایلی با این قیمت عرضه می‌شوند. این گوشی تکنو یک گوشی اقتصادی است و مدل پایه‌ی آن از ۶۶۹۹ روپیه (حدود ۸۰ دلار) شروع می‌شود.

براساس وب‌سایت رسمی تکنو، اسپارک گو ۲۰۲۴ همان شکل جعبه‌ای و جمع‌و‌جور مدل قبلی خود را حفظ کرده است. ماژول دوربین این گوشی مربعی‌شکل است و برآمدگی زیادی ندارد. دکمه‌ی پاور به‌عنوان اسکنر اثر‌انگشت نیز استفاده می‌شود.

در پنل جلویی تکنو اسپارک گو ۲۰۲۴، یک سوراخ بریدگی به نام داینامیک پورت قرار دارد که مشابه دینامیک‌ آیلند آیفون کار می‌کند و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی با وضوح اچ‌دی‌پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز برخوردار است.

ویژگی پورت دینامیک گوشی اسپارک Go تکنو نسخه ۲۰۲۴ مشابه جزیره دینامیک اپل

همچنین، گوشی تکنو اسپارک گو ۲۰۲۴ از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مبتنی‌بر هوش مصنوعی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه به بلندگوهای استریو دوگانه مجهز شده است که آن را شرکت DTS تنظیم کرده است و ارائه‌ی صدای بلندتر ۴۰۰ درصد از قبل را نوید می‌دهد.

گوشی تکنو اسپارک گو ۲۰۲۴ از پردازنده‌ی Unisoc T606 استفاده می‌کند که درمقایسه‌با A22 در نسل قبلی خود ارتقا یافته است. این دستگاه تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارتقادادنی از‌طریق درگاه کارت microSD دارد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی این گوشی نیز از شارژ ۱۰ واتی ازطریق پورت USB-C پشتیبانی و اندروید ۱۳ با رابط کاربری HiOS13 را اجرا می‌کند.

گوشی تکنو اسپارک گو ۲۰۲۴ در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و زرد ارائه شده است. قیمت گوشی جدید تکنو کانفیگ پایه با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶,۶۹۹ روپیه (۸۰ دلار) اعلام شده است. قیمت نسخه‌های ۸ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی متعاقباً اعلام خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات