خلاقیت چینی‌ها برای طراحی پنل پشتی گوشی‌ ادامه دارد

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نمای پشت گوشی آیکو 10 پرو IQOO 10 Pro
طبق اطلاعات فاش‌شده، گوشی‌های میان‌رده‌ی ویوو iQOO با طراحی جدید پنل پشتی رونمایی خواهند شد.
تبلیغات

کاربر Digital Chat Station، یکی از معروف‌ترین افشاگرهای دنیای تکنولوژی، پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرد که بازطراحی پنل پشتی گوشی میان رده شرکت iQOO را نشان می‌دهد. باتوجه به تصویر فاش‌شده، طراحی جدید گوشی‌های میان‌رده‌ی این شرکت چینی شبیه طراحی گوشی‌های پرچمدار است.

احتمالاً گوشی Neo 9 یکی از اولین گوشی‌های میان‌رده‌ی iQOO خواهد بود که با طراحی جدید و ضخامت کم رونمایی شود. طبق تصویر فاش‌شده از طراحی جانشین گوشی ویوو IQOO Neo 8، این گوشی با طراحی جدید پنل پشنی روانه‌ی بازار خواهد شد.

تصویر فاش شده از طراحی گوشی‌های میان‌رده‌ی جدید IQOO Neo 9
تصویر فاش‌شده از طراحی گوشی‌ میان‌رده‌ی جدید ویوو IQOO Neo 9

با توجه به اطلاعات فاش‌شده، ماژول دوربین میان‌رده‌های جدید ویوو در سمت چپ پنل پشتی و در قسمت مشخص‌شده برای دوربین‌ها قرار خواهد گرفت. احتمالاً ویوو در میان‌رده‌ی جدید خود از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی استفاده کند. ضخامت گوشی ویوو کمتر از ضخامت گوشی شرکت‌های دیگر مانند گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی خواهد بود.

طبق اطلاعات فاش‌شده، ویوو در پنل پشتی iQOO Neo 9 از شیشه استفاده خواهد کرد که شامل برآمدگی هم می‌شود. این گوشی عملکرد مناسبی با پردازنده به‌کاررفته در آن خواهد داشت و انتظار می‌رود حس گوشی پرچمدار را به کاربر منتقل کند. احتمالاً گوشی جدید ویوو در اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات