تعداد دیگری از کاربران گلکسی S23 از تاری تصاویر گرفته‌شده با دوربین این گوشی‌ها خبر داده‌اند

سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
دوربین‌های اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس
تعداد گزارش‌های مرتبط با کیفیت پایین عکس‌های ثبت‌شده با گلکسی S23 افزایش یافته و سامسونگ تا این‌ لحظه واکنش خاصی نشان نداده است.
تبلیغات

سری گلکسی S23 پس‌ از عرضه با استقبال عمومی مثبت منتقدان و کاربران مواجه شد. مطمئناً بسیاری از افراد این گوشی‌ها را نسبت‌ به نسل قبلی آن‌ها، به‌روزرسانی جزئی در نظر می‌گیرند اما پیشرفت‌های زیربنایی مختلفی در پرچم‌داران ۲۰۲۳ سامسونگ اعمال شده است که تجربه‌ی کاربری را در زمینه‌های مختلف بهبود می‌دهند. تعدادی از دارندگان گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس مدتی قبل از تاری عجیب در عکس‌های ثبت‌شده با این گوشی‌ها خبر دادند؛ جایی‌ که بخشی از عکس گرفته شده با دوربین اصلی، از فوکوس خارج شده است. سامسونگ تا کنون درمورد مشکل مذکور اظهارنظر نکرده است و اکنون به‌نظر می‌رسد تعداد بیشتری از افراد با مشکلی مشابه مواجه شده‌اند.

یکی از کاربران ردیت عکسی در جهت افقی به‌اشتراک گذاشته که نمونه‌ی تصویر ثبت‌شده با گلکسی S23 را نشان می‌دهد. همه‌چیز در این تصویر فوق‌العاده متعادل به‌نظر می‌رسد اما ناحیه‌ای در سمت‌چپ آن به‌طور محسوسی محوتر و خارج‌ از فوکوس است.

به‌نوشته‌ی WccfTech، بخشی از تصویر منتشرشده ازطرف کاربر گلکسی S23، جلوه‌ی تاری بیشتری نسبت‌ به سایر نواحی آن دارد، درحالی‌که این جلوه در شرایط ایدئال نباید ایجاد شود. معمولاً هنگام تصویربرداری با گوشی، لبه‌های عکس‌ها کمی تار می‌شود اما اضافه شدن این جلوه به‌صورت تصادفی به برخی نواحی تصویر، اتفاقی عادی نیست. کاربر ردیت متوجه شد بسیاری از دارندگان گلکسی S23 مشکل مشابهی را تجربه کرده‌اند و به‌همین‌دلیل برخی تصور می‌کنند این اتفاق به‌دلیل مشکل سخت‌افزاری رخ داده باشد.

نمونه عکس تار گرفته شده با دوربین گلکسی S23

با توجه به پاسخ یکی از ناظران انجمن سامسونگ، به‌نظر نمی‌رسد مشکل تاری تصاویر ثبت‌شده با دوربین اصلی گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس خیلی مهم باشد. از طرفی، اگر این شرکت مشکل یادشده را تأیید کند شاید نیاز به فراخوانی دستگاه‌های پرچم‌دار خود داشته باشد.

خوشبختانه هیچ گزارشی درمورد ایجاد جلوه‌ی تاری در تصاویر ثبت‌شده با گلکسی S23 اولترا وجود ندارد و اگر از این مدل استفاده می‌کنید جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. توصیه می‌شود افرادی که از مدل استاندارد و پلاس این گوشی‌ها استفاده می‌کنند، با نمایندگی‌های رسمی سامسونگ در محل زندگی خود تماس بگیرند تا مشخص شود دلیل اصلی بروز مشکل چیست.

شاید سامسونگ بتواند با انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری، مشکل دوربین گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس را رفع کند و درغیر این‌ صورت اگر مشکل جدی باشد، باید واحدهای فروخته‌شده را برای تعمیر فراخوانی کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات