هواوی P60 احتمالاُ با قابلیتی شبیه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو معرفی می‌شود

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
طرح شماتیک هواوی P60
طرح شماتیک جدید گوشی پرچم‌دار هواوی P60 به قابلیتی شبیه جزیره‌ی پویای آیفون ۱۴ پرو اپل اشاره می‌کند.
تبلیغات

هواوی اعلام کرد رویداد معرفی محصولات جدید خود را ۱۴ مارس برگزار خواهد کرد؛ جایی‌ که انتظار داریم پرچم‌داران سری P60 و گوشی تاشو Mate X3 به‌طور‌رسمی رونمایی شوند.

اکنون طرح شماتیک جدیدی از هواوی P60 دردسترس قرار گرفته است که برخی از ویژگی‌های ظاهری احتمالی این دستگاه را به‌تصویر می‌کشد. این طرح با رندرها و تصاویری مطابقت دارد که اخیراً از پرچم‌دار بعدی شرکت چینی منتشر شده است.

یکی از ویژگی‌های بسیار واضح در طرح جدید فاش‌شده از هواوی P60، بخش شبیه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو است که احتمالاً جایگاهی برای دوربین سلفی و حسگرهای تشخیص چهره خواهد بود. البته شاید این بخش مثل داینامیک آیلند، قابلیت‌های نرم‌افزاری مثل نمایش اعلان‌ها و تعامل با برخی برنامه‌ها را نیز ارائه دهد.

هرآنچه از رویداد معرفی هواوی P60 و Mate X3 در سوم فروردین انتظار داریم
هرآنچه از رویداد معرفی هواوی P60 و Mate X3 در سوم فروردین انتظار داریم
مطالعه '2

علاوه‌براین، در طرح شماتیک جدید هواوی P60 لبه‌های منحنی آن کاملاً مشخص است که شبیه Magic5 آنر به‌نظر می‌رسد. طبق گزارش‌های قبل، پرچم‌دار بعدی هواوی از نمایشگر ۶٫۶ اینچی OLED با وضوح 2K، نسخه‌ی 4G تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2، حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 و رم LPDDR5X بهره خواهد برد.

به‌گزارش گیزموچاینا، هواوی P60 به سیستم دوربین پشتی سه‌گانه با پشتیبانی از فناوری تصویربرداری XMAGE 2.0 نیز مجهز خواهد شد. این دستگاه از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار هواوی P60 می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات سیمی و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات