فروش گوشی‌های وان‌ پلاس در سال ۲۰۲۳ تقریباً ۳۰۰ درصد افزایش یافت!

سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
وان پلاس
با وجود کاهش کلی فروش گوشی‌های هوشمند، وان‌پلاس رشد سالانه‌ی چشمگیری را از نظر فروش تجربه کرده است.
تبلیغات

وان‌پلاس موفق شده در بازار گوشی‌های هوشمند رشد سالانه‌ی بسیار چشمگیری را تجربه کند. لی جی، مدیرعامل وان‌پلاس اعلام کرد این شرکت در سال ۲۰۲۳ شاهد رشد ۲۶۰ درصدی در فروش محصولات خود بوده است که باعث می‌شود به سریع‌ترین برند از نظر سرعت رشد در بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شود.

لی جی، موفقیت شرکت متبوعش را به استراتژی برند دوگانه‌ی آن و عرضه‌ی سه محصول قدرتمند وان‌پلاس Ace 2، وان‌پلاس ۱۱ و وان‌پلاس Ace 2V نسبت داد. این محصولات به‌دلیل ارائه‌ی قدرت سخت‌افزاری قابل‌توجه و مقرون‌به‌صرفه بودن محبوبیت بالایی میان خریداران دارند و در محدوده‌ی ۳۰۰ تا ۷۰۰ دلار به‌فروش می‌رسند. این شرکت با وجود جنجا‌ل‌ها و چالش‌های متعدد، به تعهد خود برای ساخت محصولات باکیفیت پایبند بوده است.

لی جون علاوه‌بر تشکر از مشتریان وان‌ پلاس به‌خاطر حمایت آن‌ها، وعده‌های بیشتری را برای روزهای آینده در سال ۲۰۲۳ داده است. این اعلامیه نشان‌دهنده‌ی وقفه‌ای جدید در صنعتی است که به‌دلیل عوامل مختلفی مثل رکورد در اقتصاد جهانی با کاهش فروش دست‌وپنجه نرم می‌کند.

به گزارش گیزموچاینا، موفقیت وانپلاس به‌ حضور آنلاین قدرتمند این شرکت ارتباط دارد. فروشگاه پرچم‌دار رسمی این شرکت در JD.com و Tmall با افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان مواجه شده است.

به‌طور کلی رشد وان‌پلاس در سال ۲۰۲۳ نشان‌دهنده‌ی تعهد این شرکت به نوآوری و ارائه‌ی محصولات باکیفیت به کاربران آن است. از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند همچنان با چالش‌هایی مواجه شده، این برند ثابت کرده است که می‌توان با وفادار ماندن به اصول خود و ارائه‌ی خواسته‌های مصرف‌کنندگان به موفقیت دست یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات