تماشا کنید: آزمون مقاومت وان‌پلاس ۱۱ دربرابر خم‌شدن، خط‌وخش و شعله آتش

پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
وان پلاس ۱۱ OnePlus 11 از نمای جلو و پشت
به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس ۱۱ ازنظر مقاومت دربرابر خم‌شدن، نسبت به نسل قبلی خود یعنی وان‌پلاس ۱۰ پرو بهبود یافته است.
تبلیغات

زک نلسون، یوتیوبر معروف حوزه‌ی فناوری که او را با کانال JerryRigEverything می‌شناسیم، آزمون همیشگی خود را برای بررسی میزان مقاومت گوشی‌های هوشمند، این‌بار روی وان‌پلاس ۱۱ انجام داده است تا مشخص شود پرچم‌دار جدید در برابر خط‌وخش، شعله‌ی آتش و خم‌شدن چه عملکردی ازخود نشان خواهد داد.

وان‌پلاس ۱۰ پرو و وان‌پلاس 10T که سال ۲۰۲۲ معرفی شدند، در آزمون خم‌شدن کانال یوتیوب JerryRigEverything شکست خوردند. این دو دستگاه در آزمون مذکور به دو قسمت تقسیم شدند که دلیل اصلی آن، طراحی جدید دوربین پشتی بود. به‌هرحال شرکت چینی موفق شد سرانجام روند شکست خوردن گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را در آزمون خم‌شدن بشکند و وان‌پلاس ۱۱ از این آزمایش جام سالم به‌در می‌برد.

مثل همه‌ی ویدیوهای زک، وان‌پلاس ۱۱ ازنظر خش‌پذیری، مقاومت دربرابر آتش و خم‌شدن مورد آزمایش قرار گرفته است. این دستگاه در دو آزمون اول عملکردی در سطح سایر پرچم‌داران بازار ارائه می‌دهد اما در بخش خم‌شدن، پنل پشتی آن ترک می‌خورد. به‌هرحال این دستگاه نسبت به پرچم‌داران ۲۰۲۲ وان‌پلاس همچنان ساختار یکپارچه‌ی خود را حفظ می‌کند.

همان‌طور که گیزموچاینا اشاره می‌کند، ویدیوی کانال JerryRigEverything برای سنجش مقاومت وان‌پلاس ۱۱ چند نکته را به ما نشان می‌دهد. اول اینکه خط‌وخش در اکثر گوشی‌هایی که از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند، تأثیری در عملکرد حسگر مذکور ندارد، اما انجام این آزمایش روی وان‌پلاس ۱۱ باعث می‌شود حسگر نتواند اثرانگشت زک را شناسایی کند. ازطرف دیگر، مقاومت پرچم‌دار جدید وان‌پلاس نسبت‌به نسل‌ قبلی این محصول بهبودیافته و این خبر خوبی برای طرفداران شرکت چینی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات