مدیر کوالکام ظاهراً بهره‌مندی Nothing Phone 2 به تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 را تأیید کرد

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
رابط کاربری ناتینگ فون ۱
یکی از مدیران کوالکام ظاهراً به‌طور تصادفی فاش کرده است که ناتینگ فون ۲ از تراشه‌ی Snapdragon 8 Plus Gen 1 بهره خواهد برد.
تبلیغات

ناتینگ در MWC 2023 که اخیراً به‌پایان رسیده است، اعلام کرد که از تراشه‌ی پرچم‌دار سری اسنپدراگون ۸ در گوشی آینده‌ی Nothing Phone 2 خود استفاده خواهد کرد. شرکت مذکور مشخص نکرده است که این تراشه از کدام سری خواهد بود؛ اما به‌نظر می‌رسد که یکی از مدیران کوالکام به‌‌طور تصادفی آن را در پست لینکدین خود فاش کرده است.

فاش‌شدن نوع تراشه ناتینگ فون ۲ توسط یکی از مدیران کوالکام

به‌گزارش androidauthority، الکس کاتوزیان، معاون ارشد کوالکام، به پورتال مشاغل رفت تا به کارل‌ پی و تیم ناتینگ درباره‌ی عرضه‌ی ناتینگ فون ۲ با تراشه‌ی Snapdragon 8 Plus Gen 1 تبریک بگوید. این پست به‌سرعت ویرایش شد تا اشاره به تراشه حذف شود. باوجوداین‌، رسانه‌ی 91 Mobiles موفق شد قبل از تغییرش تصویری از آن بگیرد.

این احتمال وجود دارد که مدیر کوالکام مرتکب اشتباه شده باشد و ناتینگ از تراشه‌ی متفاوت Snapdragon 8 Gen استفاده کند؛ البته بسیار بعید است. گفته می‌شود که ناتینگ درباره‌ی محصولات خود مخفیانه عمل می‌کند و شاید این موضوع شگفتانه باشد.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، گوشی Nothing Phone 2 را به محصولی با عملکرد بسیار قدرتمند تبدیل می‌کند. اگرچه این جدیدترین و بهترین تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام نیست، درمقایسه‌با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G Plus موجود در ناتینگ فون ۱ پیشرفتی بزرگ محسوب می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات