به‌روزرسانی اندروید ۱۳ با ویژگی‌های جدید برای عموم کاربران Nothing Phone 1 دردسترس قرار گرفت

چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
گلیف (Glyph) ناتینگ فون ۱ در حالت روشن
ناتینگ به‌روزرسانی Nothing OS 1.5 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را با قابلیت‌های جدید و بهینه‌سازی‌های متعدد برای دارندگان گوشی Nothing Phone (1) منتشر کرد.
تبلیغات

شرکت Nothing برنامه‌ی رسمی خود را برای انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای دارندگان گوشی Nothing Phone (1) آغاز کرد. این آپدیت با نام Nothing OS 1.5 حدود ۱٫۲۵ گیگابایت حجم دارد و ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی مثل برنامه‌ی هواشناسی جدید، بخش کنترل رسانه‌ی جدید و بهبود رابط‌کاربری دوربین را به‌ارمغان می‌آورد. علاوه‌براین بهینه‌سازی‌های زیادی در این به‌روزرسانی اعمال شده است.

ناتینگ ادعا می‌کند به‌روزرسانی اندروید ۱۳، سرعت بارگیری برنامه‌ها را در گوشی ناتینگ فون (۱) تا ۵۰ درصد بهبود می‌بخشد و انیمیشن‌های سیستمی نیز نرم‌تر و سریع‌تر اجرا می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های Nothing OS 1.5 می‌توان به افزایش دقت حسگر اثرانگشت، صفحه‌ی تنظیمات سریع شبکه، پشتیبانی چندزبانه از برنامه‌ها، بهینه‌سازی مصرف باتری و امکان بستن کامل برنامه‌های فعال در پس‌زمینه اشاره کرد.

به‌نوشته‌ی GSMArena، کاربران گوشی هوشمند Nothing Phone (1) می‌توانند با نصب Nothing OS 1.5 از پیش‌نمایش جدید کلیپ‌برد استفاده کنند و ازطریق برنامه‌ی دوربین به‌طور مستقیم به اسکنر کد QR دسترسی داشته باشند. این به‌روزرسانی اکنون به‌طور عمومی برای همه‌ی کاربران منتشر شده است و می‌توان با مراجعه به برنامه‌ی تنظیمات و بخش آپدیت‌ها، آن را دانلود و نصب کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات