کاربران گلکسی S23 اولترا از عملکرد قلم S Pen شکایت دارند

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اسلات قلم اس پن گلکسی اس ۲۳ اولترا / Galaxy S23 Ultra سامسونگ
به‌نظر می‌رسد مشکلی در قلم گلکسی اس ۲۳ اولترا وجود دارد که شاید با راه‌حل‌های احتمالی گفته‌شده برطرف شود.
تبلیغات

کاربران گلکسی اس ۲۳ اولترا از مشکلی در قلم S Pen خبر داده‌اند. راهکار موقت و راهکار بلندمدت احتمالی وجود دارد؛ اما اگر راه‌حل شکست بخورد، ممکن است سامسونگ مجبور به رسیدگی و رفع فوری این مسئله شود.

به‌گزارش سم‌موبایل، کاربران درگیر به ردیت و انجمن‌های رسمی سامسونگ رفتند تا مشکل خود را شرح دهند. به‌‌طور خلاصه، S Pen به‌صورت تصادفی قطع می‌شود و کاربران برای اتصال مجدد باید آن را در گلکسی اس ۲۳ اولترا قرار دهند. بدیهی است که این‌ کار می‌تواند بهره‌وری را مختل کرده و به ناامیدی کاربران منجر شود.

چند راه‌حل توسط کاربران گلکسی اس ۲۳ اولترا پیشنهاد شده که یکی از آن‌ها شامل ریست‌کردن S Pen است. کاربران باید از طریق منوی «Advanced Features» در داخل تنظیمات به گزینه‌های S Pen دسترسی داشته باشند، روی دکمه‌ی سه‌نقطه ضربه بزنند و آن را ریست کنند.

یکی دیگر از راه‌حل‌های احتمالی برای این مشکل، فعال‌کردن گزینه‌ی «Keep S Pen Connected» است که به صورت پیش‌فرض غیرفعال است تا در زمان غیر فعال‌بودن S Pen برای مدت طولانی در مصرف باتری صرفه‌جویی شود. برای فعال‌کردن این ویژگی، کاربران باید Settings را باز کنند، به مسیر «Advanced settings» و «S Pen Settings» و سپس به «More S Pen Settings» دسترسی داشته باشند.

ناگفته نماند قبل و بعد از بررسی ما مشکلی با S Pen در گلکسی اس ۲۳ اولترا دیده نشد؛ اما تجربه‌های متفاوتی ممکن است اتفاق بیفتد. اگر می‌خواهید در مورد گلکسی اس ۲۳ اولترا بیشتر بدانید، بررسی ویدیویی را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات