وان‌پلاس Ace 2V در بازی League of Legends از نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه پشتیبانی خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر وان پلاس Ace 2V
وان‌پلاس Ace 2V هنگام اجرای بازی‌‌های League of Legends و Game for Peace به‌ترتیب از نرخ ۱۲۰ و ۹۰ فریم برثانیه پشتیبانی خواهد کرد.
تبلیغات

وان‌پلاس قصد دارد در تاریخ هفتم مارس (‍۱۶ اسفند ۱۴۰۱)، گوشی جدیدی به‌نام وان‌پلاس Ace 2V را در چین معرفی کند. این دستگاه به‌طور خاص برای گیمرها طراحی شده است و ویژگی‌هایی آن، نوید تجربه‌ای روان از اجرای بازی‌ها می‌دهد. این شرکت اکنون برخی قابلیت‌های گوشی مذکور را در حساب رسمی ویبو خود به‌اشتراک گذاشته است.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های وان‌پلاس Ace 2V، پشتیبانی از نرخ فریم بالا در اجرای بازی‌های محبوبی مثل League of Legends و Game for Peace است. به گزارش گیزموچاینا، این گوشی می‌تواند در دو بازی مذکور به‌ترتیب از نرخ ۱۲۰ و ۹۰ فریم برثانیه پشتیبانی کند. بدین‌ترتیب گیمرها تجربه‌ای روان و پایدار از اجرای این بازی‌ها خواهند داشت.

نرخ فریم بالای وان پلاس Ace 2V در اجرای بازی‌ها

علاوه‌براین وان‌پلاس Ace 2V از فناوری لمسی Lingxi بهره خواهد برد که هدف آن ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری روان و بدون لگ در برنامه‌ها و بازی‌ها است.

وان‌پلاس Ace 2V همچنین برای اولین‌بار از فناوری شبکه‌ی پردازش ابری گیمینگ بهره خواهد برد. این ویژگی مشکلات مربوط به شبکه را هنگام اجرای بازی‌های آنلاین کاهش خواهد داد و نرخ تأخیر را هنگام اتصال به شبکه‌های ضعیف، تا ۴۴ درصد بهبود می‌دهد. گفته می‌شود این فناوری در شرایط ایدئال نرخ تأخیر اجرای بازی‌های آنلاین را تا ۷۵ درصد بهبود خواهد داد.

براساس گزارش‌های اخیر، وان‌پلاس Ace 2V به تراشه‌ی قدرتمند Dimensity 9000، رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز خواهد شد. طبق پیش‌بینی‌ها، مدل پایه‌ی این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد و مدل رده‌بالای آن نیز از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

نرخ فریم بالای وان پلاس Ace 2V در اجرای بازی‌ها

وان‌پلاس Ace 2V همچنین به نمایشگر بزرگ ۶٫۷۴ اینچی OLED با وضوح 1.5K، روشنایی ۱۴۵۰ نیت، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات مجهز خواهد شد. این دستگاه همچنین از دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. سیستم دوربین پشتی این محصول نیز شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض رابط‌کاربری OxygenOS 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد.

اگرچه انتظار نمی‌رود وان‌پلاس Ace 2V در بازارهای جهانی عرضه شود اما شنیده‌ها حاکی از آن است این گوشی با نام وان‌پلاس نورد ۳ در سایر کشورهای جهان به‌فروش خواهد رسید. طبق پیش‌بینی‌ها، مدل پایه‌ی این محصول با قیمت ۳۴۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات