ویدیو و رندرهای رسمی وان‌ پلاس Ace 2V، طراحی و رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهند

سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رندر رسمی وان پلاس Ace 2V
وان‌پلاس با انتشار ویدیو و رندرهای رسمی، طراحی ظاهری گوشی وان‌پلاس Ace 2V را به‌همراه رنگ‌بندی‌های این محصول به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

گوشی وان‌پلاس Ace 2V در تاریخ ۷ مارس (۱۶ اسفند ۱۴۰۱) در چین معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود قبل‌ از رویداد مذکور، جزئيات مربوط به این محصول دردسترس قرار گیرد. اکنون رندرهای رسمی جدید گوشی مورداشاره به‌همراه ویدیو آن، ظاهر و رنگ‌بندی‌های موجود را به ما نشان می‌دهد.

وان‌پلاس Ace 2V در رنگ‌بندی مشکی و سبز روانه‌ی بازار خواهد شد. تیزر منتشرشده از این دستگاه، نمایشگر تحت و بریدگی پانچ‌هول مرکزی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد. لبه‌ی بالایی دستگاه میزبان حفره‌های میکروفون، بلندگو و حسگر مادون‌ قرمز است.

در لبه‌ی سمت‌ چپ وان‌پلاس Ace 2V، شاهد دکمه‌های تنظیم صدا خواهیم بود و دکمه‌ی پاور و دکمه‌ی تنظیم هشدار در لبه‌ی سمت‌ راست آن قرار دارد. خشاب سیم‌کارت، میکروفون، درگاه USB-C و حفره‌های بلندگو نیز در لبه‌ی پایینی دستگاه تعبیه شده‌اند.

رندر رسمی وان پلاس Ace 2V سبز
رندر رسمی وان پلاس Ace 2V سبز
رندر رسمی وان پلاس Ace 2V مشکی
رندر رسمی وان پلاس Ace 2V مشکی

دو بخش دایره‌ای در بدنه‌ی پشتی وان‌پلاس Ace 2V دیده می‌شود که دوربین اصلی در یکی از آن‌ها قرار دارد و حلقه‌ی دوم میزبان دو دوربین دیگر است. دو فلش LED نیز در کنار حلقه‌های دوربین پشتی این گوشی به‌ چشم می‌خورد.

مشخصات وان‌پلاس Ace 2V بر اساس شایعات

به گزارش گیزموچاینا، وان‌پلاس Ace 2V از صفحه نمایش ۶٫۷۴ اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. قلب تپنده‌ی این محصول تراشه‌ی Dimensity 9000 است و حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۸۰ وات اشاره کرد.

وان‌پلاس Ace 2V از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و در بخش پشتی آن یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو تعبیه خواهد شد. این گوشی هوشمند به‌طور پیش‌فرض با رابط‌ کاربری ColorOS 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ به‌فروش خواهد رسید. این محصول در هند احتمالاً با نام وان‌ پلاس Nord 3 عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات