گوشی Ace 2 Dimensity Edition وان پلاس با دوربین سه‌گانه رؤیت شد

یک‌شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
رندر فاش شده وان پلاس ایس ۲ دایمنسیتی ادیشن از نمای پشت
مدل جدید وان پلاس ایس ۲ که به پردازنده‌ی Dimensity 9000 مجهز است، بدنه‌ی تخت‌تری نسبت‌ به مدل مجهز به Snapdragon 8+ Gen 1 دارد.
تبلیغات

وان پلاس اوایل ماه جاری میلادی گوشی ایس ۲ را با پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 در چین رونمایی کرد. احتمالاً این شرکت به‌زودی مدل جدید ایس ۲ را نیز معرفی می‌کند، اما این بار با پردازنده‌ی Dimensity 9000 مدیاتک.

درحالی‌که وان پلاس جزئیات خاصی درباره‌ی Ace 2 Dimensity Edition منتشر نکرده، حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه‌ی اجتماعی ویبو رندر این گوشی را فاش کرده است.

بر اساس گزارش GSMArena، رندر منتسب‌ به وان پلاس ایس ۲ دایمنسیتی ادیشن این گوشی را در رنگ مشکی به تصویر می‌کشد. مدل جدید بدنه‌ی تخت‌تری نسبت‌ به مدل اسنپدراگون دارد.

بدنه‌ی پشتی گوشی وان پلاس ایس 2 میزبان چهار حفره است که دو مورد از آن‌ها به دوربین و دو حفره‌ی دیگر به فلاش LED ارتباط دارند. وان پلاس ایس ۲ دایمنسیتی ادیشن به سه دوربین مجهز است و در لبه‌ی کناری‌اش اسلایدر هشدار و دکمه‌ی پاور دارد.

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند مدل جدید وان پلاس ایس ۲ با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OV64M ساخته می‌شود، این در حالی است که مدل اسنپدراگون حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 دارد. احتمالاً سرعت شارژ از ۱۰۰ وات در مدل اسنپدراگون به ۸۰ وات در مدل دایمنسیتی کاهش می‌یابد.

وان پلاس مدل قبلی گوشی ایس ۲ را در بازارهای خارج از چین با نام وان پلاس 11R عرضه کرد. مشخص نیست که مدل دایمنسیتی ادیشن نیز با نام متفاوتی در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود یا نه.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات