وان‌ پلاس تاریخ معرفی گوشی‌ تاشو خود را اعلام کرد

سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی تاشدنی وان پلاس
وان‌ پلاس قصد دارد با معرفی گوشی‌ هوشمند تاشو، به رقیبی برای محصولات سری گلکسی زد فولد سامسونگ تبدیل شود.
تبلیغات

وان‌ پلاس در رویداد MWC ۲۰۲۳ از گوشی مفهومی وان‌پلاس ۱۱ با خنک‌کننده‌ی مایع رونمایی کرد. این برند همچنین پس‌ از سال‌ها شایعه و گمانه‌زنی، سرانجام تأیید کرد اواخر سال جاری یک گوشی تاشو روانه‌ی بازار خواهد کرد.

وان‌ پلاس در میزگردی که طی رویداد MWC امسال برگزار کرد، جزئیات مختصری درمورد محصول تاشو آینده‌ی خود ارائه داد. این شرکت اعلام کرد گوشی تاشو آن در نیمه‌ی دوم سال جاری عرضه خواهد شد. وان‌پلاس پیش‌ از این نیز اعلامیه‌ی مهمی را برای سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳ به‌ اشتراک گذاشته بود و به‌همین دلیل انتظار می‌رود اولین گوشی تاشو آن بین ماه‌های جولای تا سپتامبر معرفی شود.

به گزارش Androidauthority، اولین گوشی تاشو وان‌ پلاس تجربه‌ای سریع و روان ارائه خواهد داد. این شرکت تأیید کرده است گوشی مذکور یک دستگاه پرچم‌دار خواهد بود و به‌همین دلیل انتظار می‌رود از تراشه‌های رده‌بالای اسنپدراگون کوالکام در آن استفاده کند. یکی از کارشناسان حوزه‌ی فناوری اخیراً مدعی شد گوشی تاشو شرکت چینی از نمایشگری بزرگ با وضوح 2K بهره خواهد برد و به‌همین دلیل می‌توان گفت محصول مورداشاره برای رقابت مستقیم با گلکسی زدفولد ۴ سامسونگ عرضه خواهد شد. گفته می‌شود گوشی تاشو این شرکت، مدل تغییریافته‌ی اوپو Find N2 نخواهد بود زیرا محصول مذکور از نمایشگر 2K بهره نمی‌برد.

وان‌ پلاس به‌زودی رقیب تمام‌عیار گلکسی زد فولد ۴ را معرفی خواهد کرد!
وان‌ پلاس به‌زودی رقیب تمام‌عیار گلکسی زد فولد ۴ را معرفی خواهد کرد!
مطالعه '1

کیندر لیو، مدیرعامل وان‌پلاس درمورد گوشی‌ تاشو شرکت متبوعش گفت:

ما قصد داریم دستگاهی را معرفی کنیم که هدف آن، ارائه‌ی تجربه‌ای عالی در بازار محصولات تاشو امروزی است.
- کیندر لیو

اطلاعات بیشتر درمورد اولین گوشی تاشو وان‌پلاس طی ماه‌های آینده دردسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات