این لوازم جانبی وان‌پلاس، دمای گوشی شما را به ۲۰ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌دهد

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
لوازم جانبی خنک‌کننده مایع وان پلاس برای گوشی هوشمند
لوازم‌ جانبی جدید وان‌پلاس با بهره‌گرفتن از راهکار خنک‌کننده‌ی مایع، دمای گوشی هوشمند شما را به ۲۰ درجه‌ی سانتی‌گراد کاهش می‌دهد.
تبلیغات

وان‌پلاس در رویداد MWC 2023 خود، لوازم‌ جانبی خنک‌کننده‌ی مایع جدیدی برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد. این اولین‌بار است که شرکت مذکور چنین محصولی را تولید کرده است.

برخی شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند، لوازم‌ جانبی خنک‌کننده‌ای را برای محصولات خود ارائه می‌دهند و به‌نظر می‌رسد گوشی‌های وان‌پلاس هم به جمع این برندها اضافه شده است. خنک‌کننده‌ی مایع ۴۵ واتی این شرکت به‌طور‌مستقیم به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و هنگام انجام کارهای سنگین یا بازی، دمای آن را کاهش درخورتوجهی می‌دهد.

لوازم جانبی خنک کننده مایع وان پلاس برای گوشی هوشمند

از‌آن‌جا‌که امروزه شاهد افزایش توان پردازشی گوشی‌های هوشمند هستیم، بازی‌های گرافیکی و سنگین بیشتری برای این محصولات دردسترس قرار گرفته است. بدین‌ترتیب، مصرف برق و دمای گوشی هنگام اجرای چنین عناوین سنگینی افزایش می‌یابد. با افزایش دمای پردازنده، عملکرد دستگاه ضعیف‌تر خواهد شد؛ بنابراین، استفاده از راهکارهای خنک‌کننده در چینن شرایطی می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

بهترین گوشی های موبایل بازار ایران [فروردین ماه ۱۴۰۲]
بهترین گوشی های موبایل بازار ایران [فروردین ماه ۱۴۰۲]
مطالعه '26

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، خنک‌کننده‌ی وان‌پلاس از طراحی دوتکه بهره می‌برد. بخش اول آن پشت گوشی هوشمند شما قرار می‌گیرد و ازطریق یک کابل به قسمت دوم متصل می‌شود. این دستگاه به‌محض اتصال به گوشی شروع به‌ کار می‌کند و طبق ادعای وان‌پلاس، درجه‌ی حرارت دستگاه شما را تا ۲۰ درجه‌ی سانتی‌گراد کاهش خواهد داد. ناگفته ماند جزئيات مربوط به قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول به بازار هنوز دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات