سامسونگ اولین آپدیت نرم‌افزاری گلکسی S23 را منتشر کرد

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
اندروید ۱۳ روی گلکسی اس ۲۳ اولترا / Galaxy S23 Ultra
اولین به‌روزرسانی گلکسی S23 سامسونگ در فاصله‌ی کوتاهی پس از عرضه‌ی گوشی‌های این خانواده، در دسترس قرار گرفت.
تبلیغات

سامسونگ هفته‌ی گذشته فروش گوشی‌های سری گلکسی S23 را شروع کرد و در حالی که زمان زیادی از عرضه‌ی پرچمداران جدید نمی‌گذرد، اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری در دسترس قرار گرفته است. به‌روزرسانی موردبحث تغییراتی جزئی به‌ همراه می‌آورد و بیشتر روی بالا بردن امنیت دستگاه متمرکز است.

بر اساس گزارش GSMArena، گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا به‌صورت پیش‌فرض دارای پچ امنیتی ژانویه‌ی ۲۰۲۳ اندروید هستند. به‌روزرسانی جدید سامسونگ، پچ امنیتی فوریه‌ی ۲۰۲۳ را به این گوشی‌ها اضافه می‌کند.

سامسونگ می‌گوید به‌روزرسانی موردبحث ۴۸ بهبود امنیتی با محوریت اندروید ۱۳ و هفت بهبود امنیتی با محوریت One UI به همراه می‌آورد. One UI نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی اندروید است که برای گوشی‌های سامسونگ توسعه داده می‌شود.

اولین به‌روزرسانی گلکسی اس ۲۳ توسط کاربران اروپا قابل‌دریافت است،‌ اما به‌زودی در سایر مناطق دنیا نیز عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی بسته به مدل گوشی حدودا ۵۰۰ تا ۶۰۰ مگابایت حجم دارد.

سامسونگ سال گذشته سیاست به‌روزرسانی گوشی‌هایش را تغییر داد. بر اساس این تغییرات، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ تا چهار سال جدیدترین نسخه‌ی اندروید و تا پنج سال آخرین بهبودهای امنیتی را دریافت خواهند کرد. بدین ترتیب گلکسی S23 قرار است تا سال ۲۰۲۸ یعنی زمان انتشار اندروید ۱۷ جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل را دریافت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات