قیمت شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 لایت پیش‌ از رونمایی جهانی فاش شد

شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
حاشیه بالایی شیائومی ۱۲ پرو
قیمت فاش‌شده سری شیائومی ۱۳ برای بازار اروپا نشان می‌دهد که قیمت این گوشی‌ها به‌اندازه سری جدید گلکسی اس ۲۳ سامسونگ و سری آیفون ۱۴ اپل است.
تبلیغات

سری شیائومی ۱۳ اواخر ماه جاری میلادی در MWC معرفی خواهد شد. شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو هر دو در ماه دسامبر در چین عرضه شدند و حالا به بازار جهانی راه پیدا خواهند کرد. این موضوع برای شیائومی ۱۳ لایت نیز صدق می‌کند و آن شیائومی Civi 2 به‌حساب می‌آید. اکنون به‌گزارش گیزموچاینا، قیمت هر سه گوشی نیز پیش از آغاز عرضه‌ی آن‌ها در ۲۶ فوریه (۷ اسفند ۱۴۰۱) فاش شده است.

به‌نظر می‌رسد سری شیائومی ۱۳ با قیمتی گران در بازارهای جهانی فروخته می‌شود. شیائومی ۱۳ معمولی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۹۹۹ یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

از دیدگاه برخی از کارشناسان، گلکسی اس ۲۳ سامسونگ با مشخصات مشابه ۱,۰۰۹ یورو قیمت دارد. قیمت شیائومی ۱۳ پرو حتی بیشتر خواهد بود و ظاهراً مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ‌ذخیره‌سازی ۱,۲۹۹ دلار برای خریداران آب خواهد خورد. برای مثال، مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی اس ۲۳ پلاس، ۱,۱۹۹ یورو قیمت دارد.

قیمت مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی شیائومی ۱۳ لایت ۴۹۹ یورو در نظر گرفته شده است که درصورت انتخاب مدل ۲۵۶ گیگابایتی، قیمتش به ۵۴۹ یورو می‌رسد.

اگر قیمت‌های مذکور صحت داشته باشند، این غول فناوری چینی شاید قصد دارد شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو را با برچسب‌های قیمتی برابر با جدیدترین پرچم‌داران اپل و سامسونگ در اروپا عرضه کند.

این موضوع را می‌توان اقدام بسیار جاه‌طلبانه‌ی شرکت شیائومی دانست؛ به‌خصوص با درنظر‌گرفتن رقیب نزدیکش، وان‌پلاس که به‌تازگی جدیدترین پرچم‌دارش، یعنی وان‌پلاس ۱۱ را با قیمت ۸۴۹ یورو در اروپا عرضه کرده است.

درپایان، باید بگوییم که قیمت‌های فاش‌شده برای گوشی‌های شیائومی بیش‌از‌حد گران است و احتمالاً شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو با برچسب‌های قیمتی مناسب‌تری از راه خواهند رسید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات