تصاویر جعبه‌گشایی نسخه جهانی شیائومی ۱۳ به‌همراه رندر شیائومی ۱۳ اولترا فاش شد

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که زمان زیادی تا رویداد شیائومی در MWC باقی نمانده است، تصاویر جعبه‌گشایی شیائومی ۱۳ و رندری از شیائومی ۱۳ اولترا فاش شده است.
تبلیغات

سری شیائومی ۱۳ در رویداد MWC 2023 رسماً برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد؛ اما پیش از رونمایی رسمی، عکس‌هایی از جعبه‌گشایی مدل استاندارد این گوشی هوشمند دردسترس قرار گرفته است.

آنباکس نسخه جهانی شیائومی ۱۳ در رنگ سفید

تصاویر فاش‌شده از جعبه‌گشایی شیائومی ۱۳ در حساب کاربری افشاگر معروف خبرهای فناوری، Snoopy Tech، به‌اشتراک گذاشته شده است. این عکس‌ها محتویات داخل جعبه‌ی گوشی مذکور را به ما نشان می‌دهند.

شیائومی ۱۳ قبلاً در بازار چین عرضه شده و حالا تصویر مدل استاندارد آن در رنگ سفید برای بازارهای جهانی دردسترس قرار گرفته است. جعبه‌گشایی این محصول نشان می‌دهد در جعبه‌ی آن شارژ سریع ۶۷ واتی، کابل شارژ، قاب محافظ شفاف و دفترچه‌های مشخصات محصول وجود خواهد داشت.

آنباکس نسخه جهانی شیائومی ۱۳ استاندارد در رنگ سفید

شیائومی ۱۳ از تراشه‌ی پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 2 و دوربین سه‌گانه‌ی پشتی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این محصول از شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند و گواهی IP68 نیز دارد.

درکنار تصاویر جعبه‌گشایی نسخه‌ی استاندارد شیائومی ۱۳، رندر جدیدی از شیائومی ۱۳ اولترا نیز منتشر شده است.

رندر شیائومی ۱۳ اولترا

رندر بالا ظاهر پشتی گوشی پرچم‌دار بعدی شیائومی را به‌نمایش می‌گذارد. دوربین پشتی این محصول از طراحی دایره‌ای‌شکل بهره می‌برد و به‌وضوح می‌توان دید که چهار حسگر در آن وجود دارد. این دستگاه احتمالاً به یک دوربین اصلی، دوربین پریسکوپی، دوربین اولتراواید و یک دوربین ناشناخته مجهز خواهد شد.

به‌گزارش گیزموچاینا، دوربین اصلی شیائومی ۱۳ اولترا از حسگر یک‌اینچی IMX989 سونی بهره خواهد برد. علاوه‌براین طبق رندر جدید، لبه‌های دستگاه خمیده خواهد بود؛ اما جزئیات دیگری از این دستگاه دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات