این احتمالاً شیائومی ۱۳ اولترا است

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر فاش شده شیائومی ۱۳ اولترا / Xiaomi 13 Ultra در دست
شیائومی ۱۳ اولترا، پرچمدار جدید چینی‌ها، در رنگ سفید رؤيت شده است. این گوشی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش OLED خواهد داشت.
تبلیغات

شیائومی حدوداً دو هفته‌ی دیگر گوشی‌های پرچمدار جدیدش را که پیش‌تر برای چین رونمایی شده‌اند، روانه‌ی بازارهای بین‌المللی می‌کند. شایعه‌ها می‌گویند چینی‌ها افزون‌بر شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ لایت روی دستگاه جدیدی به نام شیائومی ۱۳ اولترا کار می‌کنند که البته به‌این‌زودی‌ها معرفی نمی‌شود. تصویر منتسب‌به Xiaomi 13 Ultra در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود.

تصویر فاش‌شده، گوشی شیائومی ۱۳ اولترا را در رنگ سفید نمایش می‌دهد. پنل پشتی گوشی شامل جزیره‌ای دایره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین است که روی آن عبارت لایکا دیده می‌شود. لایکا پیش‌تر شریک تجاری هواوی بود، اما با پایان قرارداد، همکاری خود را با شیائومی شروع کرد.

مدل سفید شیائومی ۱۳ اولترا / Xiaomi 13 Ultra در دنیای واقعی

ظاهراً شیائومی ۱۳ اولترا چهار دوربین پشتی به‌همراه فلاش LED دارد و بدنه‌ی پشتی گوشی به پوشش چرم گیاهی مزین است.

طراحی شیائومی ۱۳ اولترا تا حد زیادی مشابه شیائومی 12S اولترا است، اما با یک‌سری تفاوت‌های واضح. ظاهراً جزیره‌ی دوربین در پرچمدار جدید شیائومی کمتر از گوشی 12S اولترا از بدنه بیرون زده است. به‌علاوه به نظر می‌رسد که پنل پشتی شیائومی ۱۳ اولترا به دو بخش تقسیم شده و بخش بالایی برآمده‌تر است.

تصویر منتسب‌به شیائومی ۱۳ اولترا توسط منابع غیررسمی فاش شده و به تأیید شیائومی نرسیده است. شایعه‌های قبلی می‌گویند شیائومی ۱۳ اولترا دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر یک اینچ IMX989 دارد و از صفحه‌نمایش خمیده‌ی E6 Super AMOLED ساخت سامسونگ استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات