گوشی اقتصادی گلکسی A04 سامسونگ اندروید ۱۳ را دریافت کرد

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی A04 سامسونگ
سامسونگ انتتشار به‌روزرسانی One Ui 5 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را برای گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ گلکسی A04 را آغاز کرد.
تبلیغات

گوشی سامسونگ a04 یک گوشی نسبتاً جدید و مقرون‌به‌صرفه است که پیش‌نیازهای لازم برای دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دارد. این محصول در اکتبر و پس‌از انتشار نسخه‌ی عمومی اندروید ۱۳ معرفی شد و مهم‌ترین ویژگی آن، باتری و نمایشگر بزرگ است.

از آن‌جا که گلکسی A04 یک محصول رده‌پایین است، جای تعجب ندارد که سامسونگ بلافاصله‌ پس‌از انتشار اندروید ۱۳ آن را به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایلی گوگل به‌روزرسانی نکرد. به‌هرحال بازار بزرگی برای دستگاه‌های ارزان‌قیمت وجود دارد و تأخیر بیش‌ازحد در آپدیت آن نیز تصمیم درستی نیست.

پس‌از اینکه بسیاری از دستگاه‌های رده‌بالا و میان‌رده سامسونگ به اندروید ۱۳ آپدیت شدند، اکنون زمان آن رسیده است که گلکسی A04 به‌عنوان یکی از گوشی‌های اقتصادی جدید این شرکت، به‌روزرسانی مذکور را دریافت کند. این آپدیت درحال‌حاضر برای کاربران قزاقستان دردسترس قرار گرفته است و انتظار می‌رود طی روزهای آینده برای سایر کاربران سرتاسر جهان منتشر شود.

به گزارش فون‌آرنا، به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای گلکسی A04 سامسونگ با شناسه‌ی A045FXXU1BWB1 منتشر شده است و وصله‌ی امنیتی دسامبر ۲۰۲۲ را نیز به‌همراه دارد. البته این آپدیت به One UI 5 محدود شده است. سامسونگ معمولاً جزئیاتی زیادی درمورد آپدیت‌های گوشی‌های رده‌پایین خود ارائه نمی‌دهد و به‌همین دلیل دقیقاً نمی‌دانیم چه زمانی برای سایر کشورهای جهان دردسترس قرار خواهد گرفت.

گلکسی A04 ازنظر مشخصات فنی چندان درخورتوجه نیست. این گوشی نیازهای اساسی مشتریان را برطرف می‌کند که ازجمله می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، نمایشگر بزرگ ۶٫۵ اینچی با وضوح HD پلاس و از همه مهم‌تر قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات