کدام گوشی‌های سامسونگ آپدیت One UI 5.1 را دریافت می‌کنند؟

سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ
سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5.1 را برای تمام دستگاه‌های واجد شرایط منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

این مطلب با داده‌های جدید به‌روز شده است.

سامسونگ سری گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس 23 خود را در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) معرفی کرد و طبق معمول، این شرکت از نسخه جدید One UI به همراه جدیدترین سخت‌افزارش پرده برداشت.

از طرفی‌ دیگر، سامسونگ به‌شکل غیرمنتظره‌ای، رابط کاربری One UI 5.1 را برای مدت طولانی در انحصار سری گلکسی S23 نگه نداشت و به‌روزرسانی گوشی‌های قبلی گلکسی را به جدیدترین نسخه قبل از پایان دوره‌ی پیش‌سفارش سری اس ۲۳ شروع کرد.

تمام این‌ها سیاست سامسونگ برای نشان‌دادن تعهدش به ارائه‌ی پشتیبانی فوق‌العاده از رابط کاربری به بیشتر مشتریان بود.

در ادامه فهرستی تهیه کرده‌ایم تا از گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی که رابط کاربری One UI 5.1 را دریافت کرده‌اند، مطلع شوید.

اولین به‌روزرسانی در ۱۳ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲۴ بهمن ۱۴۰۱) منتشر شد. همان‌طور که در بالا گفته شد، این شرکت تعهد زیادی به ارائه‌ی تجربه به‌روزرسانی سریع به مشتریان نشان داده است و در بین تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی، یکی از بهترین پشتیبانی‌های نرم‌افزاری را ارائه می‌دهد.

در مورد ویژگی‌های جدید در رابط کاربری One UI 5.1، این به‌روزرسانی برخی ویژگی‌هایی را که با نسخه 5.0 اضافه شده بودند، بهبود می‌بخشد. افزون‌براین، با One UI 5.1 در گوشی‌های سامسونگ، قابلیت تقسیم صفحه‌نمایش و نمای پاپ‌آپ یکپارچه‌تر کار می‌کنند و کاربران به ویجت‌های بیشتری از جمله ویجت آب‌و‌هوای پویا با انیمیشن‌های بیشتر دسترسی پیدا خواهند کرد.

نمایشگر اس ۲۳ پلاس سامسونگ

گالری در بازسازی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی بهبودهایی به خود دیده و گزینه‌ی جدیدی برای آلبوم خانوادگی در نظر گرفته شده است. همچنین کاربران می‌توانند تصاویر پس‌زمینه مستقل را برای حالت‌های مختلف تنظیم کنند.

به‌لطف رابط کاربری One UI 5.1، کاربران گلکسی بوک می‌توانند با استفاده از ماوس، کیبورد و ترک‌پد لپ‌تاپ، گوشی هوشمند و تبلت خود را کنترل کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات