تراشه مدیاتک و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی؛ مشخصات گلکسی A34 فاش شد

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
کار با گلکسی A33 سامسونگ
در آستانه‌ی رونمایی گلکسی A34، افشاگری ادعا می‌کند این گوشی میان‌رده به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی مدیاتک مجهز است.
تبلیغات

رونمایی گلکسی A34، گوشی میان‌رده‌ی موردانتظار سامسونگ بسیار نزدیک است. براساس گزارش گیزموچاینا، جدیدترین گوشی سامسونگ برای بازار میان‌رده برچسب قیمت حدوداً ۴۳۹ دلار را یدک می‌کشد. این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی OLED با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت.

استراتژی عجیب سامسونگ: استفاده از یک زبان طراحی در تقریبا تمامی گوشی‌های جدید
استراتژی عجیب سامسونگ: استفاده از یک زبان طراحی در تقریبا تمامی گوشی‌های جدید
مطالعه '1

رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهند گلکسی A34 سامسونگ در بالای نمایشگرش حفره‌ی قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این گوشی احتمالاً حسگر اثرانگشت را به زیر نمایشگر منتقل خواهد کرد.

رندر گلکسی A34 سامسونگ
رندر غیررسمی گلکسی A34 سامسونگ

گفته می‌شود گلکسی A34 از پردازنده‌ی Dimensity 900 مدیاتک استفاده می‌کند. برخی از شایعات ادعا می‌کردند این گوشی در برخی از بازارها با تراشه‌ی Dimensity 1080 و در بازارهای دیگر با تراشه‌ی Exynos 1280 در‌دسترس قرار می‌گیرد. گلکسی A34 احتمالاً ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد داشت.

افزون‌براین، گلکسی ای ۳۴ سامسونگ در پنل پشتی به دوربین سه‌گانه شامل حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. این حسگر در پشت لنز عریض با سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) قرار خواهد گرفت و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی خواهند کرد.

سامسونگ احتمالا میان‌رده‌ی جدیدش را با پشتیبانی از Wi-Fi 6 و بهره‌مندی از گواهی ضدآب IP67 روانه‌ی بازار می‌کند. منابع آگاه می‌گویند گلکسی A34 به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات مجهز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات