سری P60 هواوی احتمالاً در نمایشگاه 2023 MWC بارسلون به‌نمایش گذاشته می‌شود

یک‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رندر هواوی P60 پرو
خانواده‌ی P60‌ هواوی ظاهراً با ویژگی‌های ارتقایافته‌ درکنار هدفون بی‌سیم +FreeBuds Pro 2 در کنگره جهانی موبایل (۸ تا ۱۱ اسفند) رونمایی می‌شوند.
تبلیغات

هواوی خود را برای رونمایی گوشی P60 و عرضه در بازار آماده می‌کند. طبق گزارش‌ها، این برند هدفون بی‌سیم +FreeBuds Pro 2 را در‌کنار سری P60 عرضه خواهد کرد. این دستگاه‌ها دستخوش تغییرات زیادی خواهند بود و مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های ارتقا‌یافته‌ای خواهند داشت. حال شایعه‌ای در اینترنت منتشر شده است که ادعا می‌کند هواوی شاید این گوشی‌‌ها را در رویداد MWC بارسلونا به‌نمایش بگذارد.

به‌گزارش گیزموچاینا، در شبکه‌ی اجتماعی چینی‌ها (ویبو) چند پست از افشاگران مختلف منتشر شده بود که به سری بعدی پی ۶۰ هواوی اشاره می‌کردند. شرکت سازنده ظاهراً ماژول دوربین آن را به‌روز کرده است و شاید پشت قاب پشتی از جنس چرم باشد.

هواوی به تولید دوربین‌های باکیفیت مشهور است و سری P60 نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد. براساس شایعات، این گوشی‌های سه دوربین شامل دوربین اصلی و دوربین واید و دوربین تله‌فوتو خواهند داشت. این چینش برای افرادی ایدئال است که از گرفتن عکس و فیلم لذت می‌برند؛ چراکه به‌نظر می‌رسد کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری با آن کم‌نظیر است.

به‌هرحال، هرآنچه تاکنون گفته شده، همه حدس‌وگمان و شایعه بوده و هنوز زمان رونمایی رسمی این گوشی‌ها اعلام نشده است. رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل برای سال ۲۰۲۳ (MWC) از ۲۷ فوریه تا ۲ مارس ۲۰۲۳ (۸ تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد و باید ببینیم که آیا هواوی خانواده‌ی P60 را در این رویداد به‌نمایش می‌گذارد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات