مشخصات احتمالی و تصویر واقعی P60 پرو هواوی فاش شد

جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تصویر واقعی P60‌ پرو هواوی هنگام آزمایش
P60‌ پرو هواوی ظاهراً در پنل پشت دارای جزیره‌ی دوربین مستطیلی‌شکل است که دو حلقه‌ی بزرگ را درون خود جای می‌دهد.
تبلیغات

سری جدید P60 هواوی در راه است و گزارش‌ها به معرفی آن در ماه مارس اشاره دارند. اخیرا شایعه‌های مختلفی از این سری منتشر شده است و احتمالا P60 معمولی و مدل بالاتر از P60 پرو را شامل می‌شود. بااینکه منتظر رونمایی رسمی هستیم، افشاگری تصویر واقعی گوشی آزمایشی پی ۶۰ پرو هواوی را به اشتراک گذاشته است. این گوشی هواوی را می‌توان با یک جزیره دوربین مستطیلی دید که دو حلقه‌ی بزرگ را در مرکز خود جای داده است.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، کناره‌های دستگاه کمی خمیده شده‌اند و دکمه‌ی تنظیم صدا و پاور در سمت چپ قرار گرفته‌اند. در قسمت پایین، پنجره مشبک مکالمه و شارژ درگاه USB-C به چشم می‌خورد.

ناگفته نماند که طراحی این گوشی با آنچه در رندرهای فاش‌شده‌ی قبلی دیده بودیم، متفاوت است. براساس گزارش اخیر، پی ۶۰ پرو هواوی صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی OLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر 1440p را ارائه می‌دهد.

این محصول باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات خواهد داشت. قدرت سخت‌افزاری آن را شاید تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام تأمین کند که تنها به 4G محدود خواهد شد.

P60 پرو در پنل پشت احتمالا از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX888 سونی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX858 سونی، دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر OmniVision OV64B تشکیل می‌شود.

گفته می شود P60 پرو دارای رم LPDDR5X و حافظه‌ی داخلی UFS 4.0 است. این گوشی شاید با گواهی IP68 عرضه شود و به‌صورت پیش‌فرض HarmonyOS 3.0 را اجرا کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات