مشخصات پردازنده هواوی P60 در گیک‌بنچ فاش شد

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر هواوی P60 Pro
مشخصات مربوط به سیستم-روی-چیپ گوشی هوشمند هواوی P60 در معیار گیک‌بنچ فاش شد.
تبلیغات

هواوی احتمالاً در سال جاری قصد دارد از استراتژی معرفی دو گوشی پرچم‌دار پیروی کند. طبق گزارش‌های قبل، این برند چینی قصد دارد درسال جاری از گوشی‌های P60 و Mate 60 رونمایی کند. به‌هرحال انتظار داریم سری هواوی P60 سریع‌تر روانه‌ی بازار شوند.

اکنون مشخصات دو مدل گوشی جدید هواوی با شناسه‌ی LNA-AL00 و MNA-AL00 در فهرست سازمان‌های صدور مجوز تجهیزات مخابراتی رؤیت شده است. طبق شایعات این مدل‌ها نشان‌دهنده‌ی گوشی‌های سری هواوی P60 هستند.

اکنون محصولی با شماره مدل MNA-AL00 در گیک‌بنچ مشاهده شده است. این دستگاه که با کد رمز مونالیزا شناخته می‌شود و از تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و هشت گیگابایت رم بهره خواهد برد. این گوشی در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۵۵۰ و ۲۲۶۹ را به‌دست آورده است.

امتیاز بنچمارک گیک بنچ برای گوشی هواوی P60
امتیاز بنچمارک گوشی هوشمند هواوی P60 در معیار گیک‌بنچ

با توجه به مشخصات فاش‌شده، هواوی P60 از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno642L بهره می‌برد و به‌همین دلیل انتظار می‌رود به تراشه‌ی Snapdragon 778G مجهز شود. البته طبق گزارش‌های گذشته، این محصول از نسخه‌ی 4G پردازنده‌ی مذکور بهره خواهد برد. درحال‌حاضر هیچ تأییدیه‌ی رسمی مبنی‌بر استفاده از سیستم-روی-چیپ مورداشاره وجود ندارد اما انتظار داریم طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری درمورد آن دردسرتس قرار گیرد.

مشخصات هواوی P60 براساس شایعات

به گزارش گیزموچاینا، دوربین اصلی هواوی P60 از حسگر IMX789 بهره خواهد برد درحالی‌که انتظار داریم مدل پرو این دستگاه به حسگر IMX888 مجهز شود. طبق شایعات و گزارش‌های اخیر سری P60 در حوالی ماه مارس معرفی خواهد شد و سری Mate 60 نیز احتمالاً در ماه سپتامبر دردسترس قرار خواهند گرفت. ازطرف دیگر در برخی گزارش‌ها اشاره شده است که گوشی‌های خانواده‌ی P60 از نسخه‌ی 4G تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده خواهند کرد اما مشخصات دقیق تراشه‌ی این محصولات هنوز دردسترس نیست.

با توجه به تصویر فاش‌شده از هواوی P60، این دستگاه از دوربین پشتی مستطیل‌شکل بهره خواهد برد و دوربین اصلی آن نیز در بخش مرکزی دایره‌ای این ناحیه‌ قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات