عمر باتری گلسی S23 اولترا شاید اپل را نگران کند

جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
برابری عمر باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا با آیفون ۱۴ پرو مکس
عمر باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا ظاهرا به‌دلیل وجود Snapdragon 8 Gen 2 با آیفون ۱۴ پرو مکس برابری می‌کند.
تبلیغات

گلکسی اس ۲۳ اولترا پرچم‌دار تمام‌عیار سامسونگ محسوب می‌شود. به‌گزارش سم‌موبایل، بنچمارک‌های اولیه نشان از جهش در عملکرد گرافیکی دارند و بنچمارک‌های جدید نشان می‌دهند که این گوشی خنک‌کنندگی بهتری دارد. ضبط ویدیوی 8K دیگر حقه‌وکلک به‌نظر نمی‌رسد و علاوه‌بر همه‌ی این‌ها، طبق گزارش گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۳ اولترا عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد که با آیفون ۱۴ پرو مکس برابری می‌کند.

بسیاری از گزارش‌ها نشان می‌دهند که گلکسی اس ۲۲ اولترا، به‌همان اندازه که گوشی عالی بوده و هنوز هم هست، از نظر عمر باتری نمی‌تواند با آیفون ۱۴ پرو مکس رقابت کند. به‌نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۳ اولترا که در مراسم آنپکد ۲۰۲۳ رونمایی شد، این مشکل را برطرف کرده است؛ هرچند سامسونگ ظرفیت باتری را از ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت افزایش نداده است.

افشاگری با نام theramalmedia که ادعا می‌کند ۶ روز از گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده کرده است، می‌گوید که عمر باتری در استفاده واقعی با آیفون ۱۴ پرو مکس برابری می‌کند. افزون‌براین، به‌نظر می‌رسد این دو گوشی پرچم‌دار سامسونگ و اپل از نظر مدت‌زمان استفاده، نتایج مشابهی را نشان می‌دهند.

تمام گوشی‌های سری گلکسی S23‌ احتمالاً عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارند

گلکسی اس ۲۲ اولترا با همان ظرفیت باتری پرچم‌دار ۲۰۲۲ ممکن است از طریق بهینه‌سازی و تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 اوورکلاک‌شده به استقلال بهتری دست پیدا کرده باشد و درنهایت عملکرد بهتری را نسبت‌به تراشه‌ی استاندارد از خود نشان دهد.

خبر خوب این است که تمام سری گلکسی S23 از همان تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می‌کنند و علاوه‌براین، دیگر از تقسیم‌بندی بین اگزینوس و کوالکام در بازارهای مختلف خبری نیست. این موضوع می‌تواند به این معنی باشد که مدل‌ پایه گلکسی S23 و و گلکسی S23 پلاس نیز ممکن است به عمر باتری بسیار بیشتری نسبت به همتایان ۲۰۲۲ خود دست پیدا کنند، به‌خصوص اینکه باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر(به میزان ۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت) نسبت به گلکسی S22 و S22 پلاس دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات